נטיעות ט"ו בשבט ברחובות
נטיעות ט"ו בשבט ברחובות

עשרות אלפי שתילים יחולקו לילדי רחובות לט"ו בשבט

עיריית רחובות מזמינה את הציבור להפנינג נטיעות ומחלקת עשרות אלפי שתילים לילדי העיר: כל ילדי הגנים יקבלו שתילי תות שדה וכל תלמידי כיתות א' יקבלו ראש דשא. טקס הנטיעות המרכזי במעמד ראש העיר רחמים מלול יתקיים ביום חמישי בשעה 10:00 עם תלמידי "קציר" ובני גיל הזהב ברחוב בורוכוב

פורסם בתאריך: 29.1.18 12:11

-->

בימים אלה עיריית רחובות מחלקת עשרות אלפי שתילים בבתי הספר בעיר, כאשר כל תלמידי כיתות א' יקבלו ראש דשא לגידול והשקיה בביתם. ילדי הגנים יקבלו שתיל תות שדה לשתילה בביתם. השתילים יחולקו בצירוף איגרת מיוחדת וכן עם הוראות והנחיות להורים.

כמו כן, אגף גנים ועיצוב הסביבה ואגף החינוך בעיריית רחובות מארגנים הפנינג נטיעות על ידי תלמידי בתי הספר, שאליו מוזמנים גם ההורים והציבור בכלל, בארבעה מוקדים שונים: טקס הנטיעות המרכזי לרגל ט"ו בשבט יתקיים במעמד ראש העיר רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומכובדים נוספים ביום חמישי ה-1.2 בשעה 10:00 בבוקר ברחוב בורוכוב, בהשתתפות תלמידי קרית החינוך קציר ובני גיל הזהב.  שלושה מוקדי נטיעות נוספים יתקיימו למחרת, יום שישי: הטקס הראשון יתקיים בשעה 8:30 בגן הבנים בשכונת אושיות, בהשתתפות תלמידי בית הספר יבניאלי וילדי גני ילדים בשכונה. בשעה 9:00 ייערכו נטיעות יחד עם תלמידי בית הספר מעלות משולם בגן ברחוב סטרומה, פינת רחוב לח"י. מוקד נטיעות נוסף: בשעה 9:30 ברחוב סירני, בערוגות שהוקצו במיוחד לשתילה, בשיתוף תלמידי בית הספר תחכמוני  וילדי גני ילדים.

במקביל, גם רשת חוויות תקיים אירועי ט"ו בשבט ברחבי העיר במשך כל ימות השבוע, לילדים ולמבוגרים.

נטיעות ט"ו בשבט ברחובות

נטיעות ט"ו בשבט ברחובות

רחמים מלול: "ט"ו בשבט מביא לעיר את יפי הטבע, צמיחתו ופריחתו, ומזכיר לנו את ערכי הצמיחה והנתינה שמבטאים העצים. אנו קוראים לציבור  להגיע ולהשתתף בנטיעות בעיר".

זוהר בלום: "בימים הקרובים נחלק עשרות אלפי שתילים לתלמידים. השקענו מחשבה רבה בתכנון אירועי הנטיעות בעיר שבהם ייקחו חלק התלמידים. נשמח שההורים והציבור יגיעו לקחת חלק בנטיעות".

יוסי כפיר, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות: "לחלוקת עשרות אלפי שתילים לילדי העיר יש מטרה ערכית חינוכית גדולה, ונשמח שההורים ישתפו פעולה עם הילדים בטיפוח השתילים. השנה בחרנו לחלק גם צמחי תבלין וערכות של זרעי ירקות, על מנת ללמד את הילדים באמצעותם על תזונה בריאה וצרכנות נבונה. בתקופה האחרונה רכזנו מאמץ על מנת למלא את העיר במאות אלפי שתילים במרחב הציבורי ומאות עצים, ואני קורא לציבור לסייע לנו בשמירה על הירוק בגנים הפזורים ברחבי העיר".

נטיעות ט"ו בשבט ברחובות

נטיעות ט"ו בשבט ברחובות

 

נטיעות ט"ו בשבט ברחובות

נטיעות ט"ו בשבט ברחובות

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר