מבנה חברת החשמל ברחובות
מבנה חברת החשמל ברחובות

חברת החשמל מתכוונת להעתיק את המוקד שלה מרחובות לאשדוד

יו"ר ההסתדרות במרחב רחובות, עודד עמרם, פתח במאבק להשארת מוקד חברת החשמל ברחוב בנימין בעיר ומסביר: "הדבר יפגע לא רק באיכות השירות לתושבים, שיש להם היום כתובת פיזית לפניות, אלא גם בעובדים"

פורסם בתאריך: 4.2.18 08:29

-->

יו"ר מרחב רחובות בהסתדרות העובדים, עודד עמרם, פתח בימים האחרונים במאבק להשארת מוקד חברת החשמל ברחוב בנימין ברחובות. לעמרם נודע במקרה כי בכוונת הנהלת חברת החשמל להעתיק את המתקן שממוקם ברחובות לעיר אשדוד, וכדי למנוע את המהלך הוא החל בהחתמת ראשי ערים ומועצות מהסביבה.

עמרם: "לפני כשבוע, במהלך סיור שקיימתי בחברת החשמל ברחובות, נודע לי באקראי שהנהלת החברה מתכוונת להעביר את המתקן שלה שנמצא ברחוב בנימין לעיר הדרומית אשדוד. הגבתי בפליאה והתחלתי לברר האם נכון הדבר והתברר שזה נכון. ההשלכות לכך הם שתושבי רחובות, נס ציונה, קרית עקרון, מזכרת בתיה ואחרים, שמקבלים שירות ממוקד חברת החשמל ברחובות, יצטרכו לקבל בעתיד שירות באשדוד. הדבר יפגע לא רק באיכות השירות לתושבים, שיש להם היום כתובת פיזית לפניות, אלא גם בעובדים. בחברת החשמל ברחובות יש קרוב ל-100 עובדים שיצטרכו להעתיק את מקום עבודתם למרות שרובם תושבי האזור".

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עודד עמרם (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

מה ידוע על מועד המעבר?

"בימים אלה אני מברר על המועד. זה מרגיש שהתכנון נעשה באישון לילה, מבלי ליידע אותי או אף גורם אחר. בכל אופן כבר שוחחתי עם ראש העיר רחובות רחמים מלול, עם ראש מועצת קרית עקרון חובב צברי, ראש מועצת מזכרת בתיה מאיר דהן ועם ראש מועצת גדרה יואל גמליאל, שהביעו תמיכה במאבק נגד העברת מתקן חברת החשמל לאשדוד".

 

יש סיכוי שהמאבק שלכם יישא פרי?

"אני מאמין שבכוחות משולבים של כל ראשי הערים והמועצות באזור, כולל התושבים, נוכל לסכל את המהלך ולשכנע את חברת חשמל להישאר ברחובות ולהמשיך להעניק מענה וטיפול נאות לכחצי מיליון תושבים באזור שלנו, כפי שהם יודעים. אין עוד חברה שמספקת חשמל ושהתושבים יוכלו לצרוך את שרותיהם, כך שאנחנו קשורים אחד בשני. אני קורא להנהלת חברת החשמל לשקול מחדש את הנושא ובכך למנוע עוגמת נפש לתושבים וכן את המאבק המתגבש".

מחברת החשמל נמסר: "הנושא אינו מוכר לנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר