עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

אושר תקציב עיריית רחובות לשנת 2018

התקציב שנאמד בכ-959 מיליון שקלים אושר ברוב קולות, כשרק חברת המועצה יעל בק נמנעה. מדובר בעלייה של כ-7 אחוזים מתקציב 2017, שעמד על 893.5 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 24.1.18 19:08

-->

תקציב עיריית רחובות לשנת 2018 אושר הערב (רביעי) ברוב קולות. לאחר שבאחרונה נוצרו מתחים בין ראש העיר רחמים מלול לסגנו מתן דיל על רקע התקציב לספורט, העלה דיל את הנוושא בשנית, והביע בפני מלול את רצונו לתקצב את תקציב הספורט בכמה מיליוני שקלים נוספים. מלול השיב בהרחבה בדומה לתשובותיו במהלך הדיון בוועדת הכספים בשבוע שעבר ואמר: "אני אפילו מתבייש לומר על כמה עמד התקציב לפני שבע ושמונה שנים לעומת היום".

רחמים מלול ומתן דיל

רחמים מלול ומתן דיל

 

ישיבת מועצת רחובות לאישור תקציב העירייה לשנת 2018

ישיבת מועצת רחובות לאישור תקציב העירייה לשנת 2018

 

עוד הוסיף מלול כי הספורט בעיר מתוקצב בהתאם למצופה ואפילו יותר מכך וציין: "אי אפשר לומר שלא תקצבנו את נושא הספורט". הדיון המדובר נערך כש-30 אוהדים מקבוצות מכבי שעריים והפועל מרמורק צפו בהצבעה מהקומה התחתונה שבכניסה לבנין העירייה, באמצעות מסך שהותקן עבור התושבים מראש.

בסופו של דבר עבר התקציב כמעט פה אחד, כשרק חברת המועצה יעל בק נמנעה. התקציב נאמד בכ-959 מיליון שקלים והוא גבוה בכ-66 מיליון שקלים מתקציב אשתקד (עלייה של כ-7 אחוזים מתקציב 2017 שעמד על 893.5 מיליון שקלים). הגידול העיקרי בתקציב השנה: בתחומי החינוך, התברואה, הסביבה, השיטור העירוני והרווחה.

מתן דיל הגיב לאחר ההצבעה ואמר: "לפני כעשור נבחרתי למועצה. הייתי אז בחור צעיר, בן 26 ובתחילת דרכו. מאז עברתי דרך ארוכה, הקמתי משפחה עם שלושה ילדים מדהימים, הוסמכתי כעורך דין וסיימתי תואר שני. בדרכי הפוליטית ידעתי מלחמות לא פשוטות ולא היססתי לרוץ ברשימה עצמאית ולהתמודד נגד הכוחות החזקים בעיר. תמיד ידעתי שכשאתה הולך עם הלב ועם האמת שלך אתה כבר מנצח, כי הלכת בדרכך שלך. לפעמים צריך לקחת החלטות קשות ואמיצות אבל מי שבחר בדרך הציבורית חייב לבחון את עצמו כל יום ולזכור כי יש לו אחריות ציבורית וכשליח ציבור צריך להתמודד עם הקשיים והרגשות ולעשות את מה שטוב לעיר ולתושבים. הכרת הטוב, יושרה והגינות הם ערכים שמהווים לי מצפן בים הסוער.

"סיעת רחובותי בחרה בתושבים. אנחנו מאשרים את מסגרת התקציב. אנחנו בעד התקציב. אנחנו בעד המשך פיתוחה ושגשוגה של העיר וכמובן שאנחנו בעד הספורט. אני מצהיר כאן שאני מבטיח לתקן את העיוות הזה ולדאוג לספורט. כפי שאמרתי בעבר וגם במכתב ששלחנו, המטרה שלנו לדאוג שלכל נערה ונער בעיר יהיה את המקום שלה ושלו להגשמה עצמית ומצוינות תחת מעטפת עירונית. תנועות נוער, בית ספר למנהיגות ומחלקות הנוער של הספורט הם השלם, ובלי קלישאה, הגדול מסך חלקיו. זה החזון.

"חברים, לצערי לא זכינו להגדיל את תקציב הספורט ולהזניק את הספורט ההישגי קדימה. לא מספיק חברי מועצה הצביעו בעד הספורט. במצב דברים זה, סיעת רחובותי תמשיך בדרך שבחרה עת התמודדה למועצת העיר ותפעל למען תושבי רחובות. לא נאפשר פגיעה בניהול השוטף של העיר, לא נגדע את שגשוגה של רחובות ונעצור תקציב עירוני שכבר כעת מאושר כחודש לאחר תחילתה של השנה. אנחנו אף פעם לא נפגע בתושבים בגלל אינטרס פוליטי, חשוב ככל שיהיה. הדגשנו שאנו מבקשים להגדיל את תקציב הספורט ההישגי לצד כל הפעילות המבורכת שנעשתה בעיר בזכותו של ראש העיר וההנהלה בתחום הספורט העממי, החוגי ותשתיות הספורט".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שושנה מה קורה פינוי בינוי באצל למה זה נדחה בכירה זה פוליטי מבקשת לדעת תודה

    מה קושושנה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר