הצפות במעלות משולם
הצפות במעלות משולם

הגשם גרם להצפות בחלק מהכיתות

הורים לתלמידי בית הספר מעלות משולם מתלוננים כי לא נערכו מראש למזג האוויר הסוער

פורסם בתאריך: 25.1.18 08:27

-->

הורים לתלמידי בית הספר מעלות משולם ברחובות מתלוננים על נזקי מזג האוויר הסוער שפקד את העיר בשבוע שעבר. לדבריהם, בשל הבנייה בבית הספר הסופה גרמה להצפות ולרטיבות בתקרה במספר כיתות בקומה השנייה וחלק מילדי בית הספר נתבקשו ללמוד בכיתות בבית ספר סמוך.

אחד ההורים אמר השבוע: "אנחנו שמחים ומברכים על בנייה בבית הספר, אבל נתקלים בבעיות קשות תוך כדי בנייה, כמו רטיבות והצפות של כיתות ברמה כזאת שלא ניתן ללמוד ולהשתמש בהן. חלק מהתלמידים הועברו אל בתי ספר סמוכים. אני שואל איך ולמה הגענו למצב הזה? מדוע העירייה לא דאגה לכך מבעוד מועד ולמה מחכים לבצע את העבודות דווקא בחורף. בנוסף, הקבלן חסם חלק מחצר בית הספר לטובת הבנייה של קומה שלישית. הכניסה לפועלים נפרדת כבר מחודשי הקיץ, אך בפועל החלו העבודות רק בחודש דצמבר. אנחנו לא מבינים מדוע הסחבת".

 

אם מבית הספר הוסיפה: "תלמיד צריך לדעת שהוא מגיע לבית הספר שלו ולהרגיש בנוח במהלך השיעור, כדי להיות מרוכז ולקלוט את החומר הנלמד. לא ייתכן שרטיבות תשבית מערכת לימודית שלמה. זה שהעבירו את הילדים ומצאו פתרון זמני זה יפה מצדם, אבל הנזקים שנוצרו יכלו להימנע מראש עם טיפה מחשבה".

מהעירייה נמסר: "במעלות משולם נבנית קומה עליונה חדשה על מנת להתאים את בית הספר לגידול הטבעי בהיקף התלמידים. בהיתרי הבניה המקוריים נערכו שינויים מהותיים על מנת להגדיל את מספר הכיתות ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. לוח הזמנים לסיום העבודה הוא תחילת שנת הלימודים הבאה, ועל מנת לעמוד בו על אף מורכבות הפרויקט, יש הכרח להמשיך ולעבוד גם בימי לימודים וגם בעונת החורף. בשל מזג האוויר הסוער נגרמו נזקים לכיתות ועם גילויים הגורמים הרלוונטיים נכנסו לעובי הקורה ומטפלים בנושא באופן דחוף. על מנת להמשיך ברצף הלימודים התקין, נערכו סידורים להעברת מספר כיתות תלמידים לבתי ספר סמוכים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר