טקס הפרידה ממאיזה פרנק
טקס הפרידה ממאיזה פרנק

"הצלחת הנערים היא הסיפוק האמיתי"

אגף החינוך בעיריית רחובות נפרד מקצינת הביקור הסדיר במחלקת שח"ר, מאיזה פרנק, שכיהנה בתפקיד 13 שנים

פורסם בתאריך: 21.1.18 11:09

-->

מאיזה פרנק, קצינת ביקור סדיר במחלקת שח"ר של עיריית רחובות, סיימה את תפקידה לאחר 13 שנים בתפקיד. באגף החינוך ערכו טקס מרגש בטרם עזיבתה וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, העניק לה תעודת הוקרה בשם הנהלת העיר. בלום ציין לשבח את מסירותה הרבה ומלחמתה העיקשת לשמור את התלמידים במסגרת החינוכית, ולגרום להם לחוויות הצלחה רבות.

מנהלת מחלקת שחר, יעל סלע, סיפרה כי במסגרת תפקידה מאיזה סייעה רבות לתלמידים שהיו לפני נשירה ממסגרת החינוך, עזרה להם להחזיר את ביטחונם העצמי והאמון ביכולתם להצליח, עבדה יחד עם צוותי החינוך לפיתוח תכניות יצירתיות להחזרתם למערכת החינוך באופן הדרגתי, עד לתפקוד כתלמיד נורמטיבי. "אין ספק כי בזכות עבודתה המקצועית תלמידים רבים עלו על דרך המלך", אמרה.

 

מנהלת אגף החינוך, סמדר קרפובסקי, הביעה הערכה להתייחסותה של מאיזה לכל ילד כעולם ומלואו ופעלה למענו ללא לאות. בנוסף הודתה לה על סיועה בניסוח הבירוקרטי של מנגנוני הסיוע והליווי לתלמידים ולמערכות הקשורות אליהם.

מאיזה נשאה נאום תודה, בו ניכרה התרגשותה מהמעמד. היא בחרה לדמות את תפקיד קצין הביקור הסדיר כנושא הלפיד לכל נער ונערה, שבפינות החשוכות יותר צריכים את האור בכדי להאיר את דרכם ואת המערכות שהם עוברים דרכן. "גם כאשר נראה שהשמן נגמר בכד, כמו בנס כד השמן, הוא ממשיך להאיר נרות נוספים. הצלחת הנערים היא הסיפוק האמיתי שממשיך וממלא את השמן בכדו של קצין הביקור הסדיר", היא סיכמה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר