מפקד מחוז מרכז בפיקוד העורף, אל"מ שלומי בן מוחה, בביקורו ברחובות
מפקד מחוז מרכז בפיקוד העורף, אל"מ שלומי בן מוחה, בביקורו ברחובות

אגף בטחון חירום ותקשוב הציג בפני מפקד מחוז המרכז החדש בפיקוד העורף את מוכנות העירייה לחירום

ראש העיר רחמים מלול : "עיריית רחובות העמידה את ההערכות לחירום בראש סדר העדיפויות שלה, ומשקיעה רבות בהכשרת העובדים והמנהלים, ברכישת ציוד, באמצעים לשעת חירום ובכל הנדרש לשם מוכנות מקסימלית לכל תרחיש"

פורסם בתאריך: 17.1.18 09:01

-->

השבוע התקיימה פגישת היכרות בין מפקד מחוז החדש של מחוז מרכז וירושלים בפיקוד העורף – אל"מ שלומי בן מוחה, עם ראש עיריית רחובות רחמים מלול בלשכתו. זאת במסגרת סבב היכרות עם ראשי הרשויות בגזרתו של מפקד מחוז המרכז הנכנס. בפגישה הוצגו בפניו יכולות העירייה ומוכנותה לשעת חירום על ידי ראש העיר ואליצור זרחי, מנהל אגף בטחון חירום רכש ותקשוב, וצוותו: בצלאל שרעבי ממונה החירום הרשותי, שהציג את מרכז ההפעלה של עיריית רחובות לשעת חירום ואת מוכנות העירייה, וכן גדי שעובי מנהל מחלקת התקשוב אשר הציג עם אנשיו את החפ"ק העירוני לשעת חירום.

בפגישתו עם ראש העיר הציג מפקד המחוז את הערכותיו ושיבח את פעולותיה השונות של הרשות ואת היערכותה למצבי חירום ולמצבי קיצון. בין היתר ציין כי מוכנות זו בקרב מאות מעובדי הרשות, תסייע רבות להתמודדות איתנה נכונה ומקצועית בסבב הבא.

ראש העיר רחמים מלול: "עיריית רחובות העמידה את ההערכות לחירום בראש סדר העדיפויות שלה, ומשקיעה רבות בהכשרת העובדים והמנהלים, ברכישת ציוד ובאמצעים לשעת חירום ובכל הנדרש לשם מוכנות מקסימלית לכל תרחיש. אני מאד מקווה שלא נדע סבב נוסף, יחד עם זאת העירייה מעמיקה ומשפרת את שיתוף הפעולה עם כל גורמי החירום וזאת על מנת לתת מענה מיטבי ואיכותי גם בחירום".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר