רגעי הפריצה לפיצוצייה
רגעי הפריצה לפיצוצייה

הפיצוצייה באזור התעשייה נפרצה בפעם השלישית

בעל העסק: "כשהחנות פתוחה במהלך היום אין סוף לניידות המשטרה פה, אבל בלילה הם כאילו לא כאן ואף ניידת לא עוברת"

פורסם בתאריך: 19.1.18 11:58

-->

בעל פיצוציה באזור התעשייה ברחובות ספג בחצי שנה האחרונה שלוש התפרצויות לעסק, שלדבריו מסתכמות בנזק של עשרות אלפי שקלים בכל התפרצות. בראיון לעיתון "ערים" הוא מאשים בעיקר את גורמי אכיפת החוק, שלדבריו מגיעים אליו רק במהלך היום, ואילו דווקא בלילות הם לא נראים באזור על אף שהם מכירים את תופעת ההתפרצויות.

סהר עזרא, בעל הפיצוציה: "פרצו לי לעסק כבר בפעם השלישית. אני משלם מיסים, משלם לחברת אבטחה, פורצים לי למקום ואף גורם לא מגיע לכאן במשך 25 דקות. לחברת האבטחה אמרתי ללכת מפה. זו פעם שלישית השנה שפורצים לי, ואני מחולון מגיע לפני כולם. אני מרגיש שעוקצים אותי".

רגעי הפריצה לפיצוצייה

רגעי הפריצה לפיצוצייה

 

רגעי הפריצה לפיצוצייה

רגעי הפריצה לפיצוצייה

 

רגעי הפריצה לפיצוצייה

רגעי הפריצה לפיצוצייה

 

עוד מוסיף עזרא: "בליל ראשון גנבו לי את הקופה, חיש-גד בשווי עשרת אלפים שקלים, סיגריות בשווי 40 ומשהו אלף שקלים. כל הנזק שנגרם לי הוא 58 אלף שקלים. אני לא מבין איפה המשטרה, איפה השיטור, איפה חברת האבטחה, אני משלם הרבה כסף ואין לאף גורם תשובות בשבילי. עשיתי מה שאני יכול. אחרי הפריצה הראשונה הוספתי מנעולים, אחרי הפריצה השנייה הוספתי ויטרינות והשבוע במוצאי שבת פירקו לי את הוויטרינות. זו עבודה של חצי שעה וגם רואים את זה בסרטון. העיקר שכשהחנות פתוחה במהלך היום אין סוף לניידות המשטרה פה, אבל בלילה הם כאילו לא כאן ואף ניידת לא עוברת. אני מאוד מאוכזב מהמשטרה. הם ביקשו שאעביר את סרטון האבטחה על דיסק, אבל הם לא עושים כלום. שעתיים הייתי בתחנה רק כדי להגיש תלונה וזה פשוט לא עוזר".

מהמשטרה נמסר: "המידע המופיע אינו מדויק בלשון המעטה. מהמתלונן נגבתה תלונה בתוך כ־30 דקות מזמן הגעתו לתחנת המשטרה. עם קבלת התלונה, נפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה. משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים ופועלת בכל המישורים במאבק נגד עבירות הרכוש".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר