הקרוואן ברחוב מוטי קינד
הקרוואן ברחוב מוטי קינד

הקרוואן שמטריד את עובדי אגף הרכב

עובד עירייה: "דיירת הקרוואן, שספק אם היא בכלל נמצאת כאן באופן חוקי, צועקת עלינו כאילו שאנחנו חייבים לה משהו"

פורסם בתאריך: 17.1.18 08:53

-->

עובדי עיריית רחובות התלוננו השבוע על קרוואן המונח בצמוד למשרדי אגף הרכב שברחוב מוטי קינד במערב העיר. לטענתם, בקרוואן מתגוררת דיירת שמחוברת לתשתית החשמל והמים של העירייה.

הקרוואן המדובר הוצב לפני כשנה בשדה פתוח מול בריכת וייסגל, והועבר על ידי שוטרים ופקחי העירייה למתחם אגף הרכב של העיריה, בהסכמת הנהלת העיר. מאותו הרגע חובר הקרוואן למים וחשמל, וכעת העובדים טוענים כי לא ברור מי בדיוק משלם על כך. בנוסף טענו השבוע העובדים כי הקרוואן מהווה מטרד עבורם, שכן בכל פעם שהם מפסיקים את זרם המים לצורך תיקונים שוטפים, בעלת הקרוואן רבה איתם.

הקרוואן ברחוב מוטי קינד

הקרוואן ברחוב מוטי קינד

 

אחד מעובדי העירייה סיפר: "הייתה לנו בעיה בקווי החשמל, תיקנו אותה והדיירת, שספק אם היא בכלל נמצאת כאן באופן חוקי, התחילה לצעוק עלינו כאילו שאנחנו חייבים לה משהו. היא צריכה להגיד תודה על זה שהיא מחוברת לקווי החשמל והמים. אני רוצה לראות שיחברו אותי חופשי למים ולחשמל אם אני אביא קרוואן עם המשפחה שלי. לא יכול להיות שהציבור ישלם על זה, לכאורה, אבל איך אפשר בכלל לחייב אותה כשהכל פיראטי? אנחנו קוראים לראש העיר לפנות מכאן את הקרוואן ולאפשר לנו לעבוד בצורה תקינה. ברור לנו שמלול עשה זאת מתוך רחמנות כלפיה, כי באמת יש לה סיפור חיים לא קל, ואנחנו גם לא רוצים שהיא תיזרק לרחוב, אבל מה שזמני מתחיל להפוך לקבוע ולמטרד עבורנו. אנחנו מבקשים שימצא לקרוואן פתרון במקום אחר".

מהעירייה נמסר: "בימים הקרובים העיריה מתכוונת לפנות לבית המשפט בבקשה לפנות את הקרוואן מהמקום".

הקרוואן ברחוב מוטי קינד

הקרוואן ברחוב מוטי קינד

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר