גשם
צילום אילוסטרציה

ברחובות נערכים לקראת הסערה הגדולה

מנכ"ל העירייה דורון מילברג הנחה את המוקד העירוני 106 לרכז את העבודות לקראת המערכת החורפית האמורה לפקוד אותנו בסוף השבוע ולהיערך עם הצוותים העירוניים מכל האגפים. בחברת החשמל מזהירים כי יש צפי לנזקים ברשת החשמל ולהפרעות באספקה, וזאת על אף ההיערכות הנרחבת

פורסם בתאריך: 4.1.18 14:26

-->

על פי התחזית אנו צפויים למזג אוויר קיצוני במיוחד שיתחיל היום בלילה (חמישי) ויגיע לשיאו מחר. בין היתר, צפוי לפקוד את האזור גשם סוער מלווה בסופות רעמים, רוחות חזקות וקיים חשש לשיטפונות. עיריית רחובות נערכה למערכת החורפית הקיצונית והמוקד העירוני ריכז את כל הפעולות וההכנות לקראת בוא הסופה. כל הצוותים העירוניים הונחו לתת מענה בהתאם.

במקביל להיערכות העירונית, בעירייה פונים לתושבים להיערך בבתיהם ולהכין אמצעי תאורת חירום למקרה של הפסקת חשמל, להטעין את הטלפונים הסלולאריים, לנהוג בזהירות ולהימנע מנסיעות מיותרות, לנקות מרזבים, לחזק ולקבע חפצים שעלולים להתנתק מרוח חזקה, לגזום ענפים רופפים בגינה, להצטייד במזון ובמלאי בקבוקי מים ולבדוק האם ישנם בקרבתם קשישים או בעלי צרכים מיוחדים הזקוקים לעזרה וסיוע.

המוקד העירוני והצוותים העירוניים יהיו זמינים לטפל באירועים חריגים, ויפעלו במתכונת מתוגברת בכל מהלך הסערה. התושבים מתבקשים לדווח למוקד העירוני, 106, אשר זמין לכל פנייה 24 שעות ביממה.

בחברת החשמל נערכים אף הם למזג האוויר הסוער, וצוותי העבודה בשטח ערוכים לטיפול בכל הפרעה באספקת החשמל. בין היתר, נמשכות סריקות קווים ועבודות גיזום גם בשעות אלה. במקרה של פגיעות ברשת, מרכזי השירות 103 יפעלו במתכונת תקלות בלבד. למעלה מ-200 גנרטורים, במות הרמה ומנופים תודלקו ומוכנים לניוד, אך יחד עם זאת בחברה מדגישים כי "אין אפס הפרעות ונזקים ברשת החשמל וכי בשל רוחות חזקות, גשמים, ברד ושלג, יש צפי לנזקים ברשת החשמל ולהפרעות באספקה. זאת על אף ההיערכות הנרחבת. הרוחות העזות עלולות לגרום לקריסת עצים, פגיעת ענפים וחפצים שונים ברשתות החשמל ולגרימת נזק".

מחברת החשמל מבקשים מהציבור להיות סבלניים וערניים ולדווח מיידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל. במקרה של פגיעות ברשת החשמל, קריעת חוטים או כל מפגע אחר, הציבור יכול לפנות לחברה דרך מרכזי השירות 103, יישומון חברת החשמל, דף הפייסבוק, אתר האינטרנט של החברה, ושירות הודעות מסרון למספר 0557000103.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר