השר אורי אריאל, ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה אמיתי כהן
השר אורי אריאל, ראש העיר רחמים מלול וחבר המועצה אמיתי כהן

אושר תקציב של  708 אלף שקלים לטובת "שוק האיכרים" ברחובות

שר החקלאות אורי אריאל הגיע לביקור בעיר רחובות, נפגש עם ראש העיר רחמים מלול והודיע כי אושר התקציב אשר ינגיש את התוצרת החקלאית ישירות לשכונות העיר ללא פערי תיווך

פורסם בתאריך: 3.1.18 12:59

-->

אמש( שלישי) התקיים ברחובות ביקור של שר החקלאות אורי אריאל. השר קיים פגישת עבודה עם ראש העיר רחמים מלול ועם מנכ"ל העירייה דורון מילברג, שמע מהם על הפיתוח המואץ הנעשה בעיר והודיע על תמיכת משרד החקלאות בסך של 708 אלף שקלים להקמת "שוק איכרים" בעיר. פרויקט שוק האיכרים הנו פרויקט ארצי להנגשת התוצרת החקלאית ישירות לשכונות העיר, ללא פערי תיווך.

ראש העיר רחמים מלול: "אני שמח על שיתוף הפעולה הקיים בין עיריית רחובות למשרד החקלאות ומודה לשר על הנכונות לתקצב את הפרויקט לטובת תושבי העיר. באמצעות 'שוק האיכרים' הצרכנים והחקלאים יוכלו ליהנות ממחירים הוגנים ומתוצרת טרייה".

שר החקלאות אורי אריאל: "״משרד החקלאות בהובלתי רואה חשיבות רבה בצמצום אבדן מזון ותרומתו. משרד החקלאות יצא בשנה שעברה בקול קורא לפיו חקלאים יקבלו חמישה שקלים לקילו עבור העברת עודפי תוצרת לעמותות חסד רשומות וזאת במטרה למנוע השמדת תוצרת ולהעביר את התוצרת לאוכלוסייה שידה אינה משגת. מיזם זה ממשיך גם השנה".

חבר מועצת העיר אשר יזם את הביקור, אמיתי כהן: "אני שמח על קידום הפרויקט שייתן חוויה מיוחדת בשכונות, ינגיש את הסחורה לתושבים וייתן תמיכה לחקלאים בארץ. תודה לשר אורי אריאל על עזרתו הרבה ולראש העיר רחמים מלול ומנכ"ל העירייה דורון מילברג על שיתוף הפעולה בפרויקט חשוב זה".

במסגרת הביקור המשיך השר עם אמיתי כהן לשדות עמותת "הטוב והמיטיב" יחד עם סנדי קולב, היו"ר ומייסד העמותה,  דני סעדון מנהל השדות, אבי קרן יו״ר הוועדה החקלאית ברחובות, ואבנר פרליס חקלאי ויו״ר הוועד החקלאי. השר אריאל התרשם מהפעילות הענפה של העמותה שמגדלת פירות וירקות לשם חלוקתם לנזקקים ומעוטי יכולת, ומדי שבוע מעבירה כ-60 טון של תוצרת החקלאית לאלפי נזקקים ברחובות וברחבי הארץ, תוך שיתוף פעולה עם ארגוני רווחה ועמותות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר