אביב איטח
אביב איטח

חבר המועצה אביב איטח חתם – וחוק המרכולים יעלה לדיון במועצת העיר רחובות

לבקשתם של חברי מועצת רחובות אבי קינד ויניב מרקוביץ', לקיים ישיבת מועצת עיר שלא מן המניין בנושא שינוי ועיגון חוק העזר העירוני על סגירת עסקים בשבת, חסרה חתימה אחת. אביב איטח הסכים לחתום בעד קיום הישיבה למרות עמדת סיעתו - הליכוד - ובכך אפשר את קיום הדיון. איטח: "הלכתי עם האמת שלי, כמו שעשיתי תמיד"

פורסם בתאריך: 3.1.18 13:26

-->

לקראת חוק המרכולים שצפוי להיות מאושר בשבוע הבא בכנסת, הגיעה בקשה של שניים מחברי מועצת העיר רחובות, אבי קינד והמשנה לראש העיר יניב מרקוביץ', לקיים ישיבת מועצת עיר שלא מן המניין בנושא שינוי ועיגון חוק העזר העירוני על סגירת עסקים בשבת. לקיום ישיבה זו נדרש שליש מחברי המועצה, קרי 8 חברים במספר. לאחר שגייסו קינד ומרקוביץ' 7 חתימות מסיעת עבודה עם לב (3) יש עתיד (3) וכיכר העיר (1), הייתה חסרה חתימה אחת בלבד בכדי לקיים את ישיבת המועצה החשובה. לאחר מאמצים רבים, חבר המועצה היחיד שהחליט לחתום על קיום הדיון למרות עמדת סיעתו – הליכוד – היה אביב איטח שהוכיח פעם נוספת כי בנושאים מהותיים לציבור הוא הולך עם האמת שלו.

 

מכתבם של אבי קינד ויניב מרקוביץ' בנוגע לחוק המרכולים

מכתבם של אבי קינד ויניב מרקוביץ' בנוגע לחוק המרכולים

 

איטח, המכהן גם כנשיא התאחדות הסטודנטים הארצית וגם כמחזיק תיק שכונות ומשפחות צעירות בעיריית רחובות, הצביע בעבר בקואליציה נגד הקמת כולל בשכונת מקוב. כמו כן, בשבתו באופוזיציה הוביל שורה של מאבקים ציבוריים וגם כעת, כאשר חזר לקואליציה, הצביע נגד עמדת הסיעה שאותה הוא מייצג, במהלך שעלול לעלות לו בכיסאו בליכוד.

אביב איטח: "כמי שמייצג 350 אלף סטודנטים וסטודנטיות, וצעירים רבים ברחובות, אני לא יכול לגרום לכך שלא יתקיים דיון וישיבה בנושא החוק האומלל – חוק המרכולים. ברגע שהבנתי שרק חתימה אחת חסרה הלכתי עם האמת שלי, כמו שעשיתי תמיד. חשוב לציין שראש העיר רחמים מלול שמר וימשיך לשמור על הסטטוס קוו בעיר רחובות, וכולנו יחד איתו. אנו עושים זאת כדי לעגן את חוק העזר העירוני ליתר ביטחון, במידה ונידרש על ידי משרד הפנים לסגור עסקים בשבת. כאן אין שמאל וימין. זה לא פוליטי ואמשיך ללכת עם האמת שלי ולייצג את תושבי העיר נאמנה".

יניב מרקוביץ'

יניב מרקוביץ'

 

אבי קינד

 

רחמים מלול ואביב איטח

רחמים מלול ואביב איטח

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר