קרטון לחם שהושאר מחוץ לגן
קרטון לחם שהושאר מחוץ לגן

"חתולים שנמצאים בסביבת הגן מטפסים על קרטוני הלחם שמיועדים לילדים ונוגסים בהם"

הורים לילדי גן ויצו ברחוב משולם סרנגה שבשכונת קרית משה ברחובות טוענים כי מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה. מויצו נמסר: "הנושא טופל באופן מיידי על ידי מפקחת המעון והועבר לגורמים בכירים יותר בחברה המספקת את הלחם"

פורסם בתאריך: 3.1.18 10:14

-->

הורים לילדי גן ויצו ברחוב משולם סרנגה שבשכונת קרית משה ברחובות, טוענים כי חתולים שנמצאים בסביבת הגן מטפסים על קרטוני הלחם שמיועדים לילדים. לדברי ההורים הדבר קורה מאחר והלחם מושאר בקרטון מחוץ למבנה הגן במשך כשעה ללא השגחה.

קרטון לחם שהושאר מחוץ לגן

קרטון לחם שהושאר מחוץ לגן

 

אחת האמהות אמרה השבוע: "לפני שבוע ימים היה בלגן בגן של הילדה שלי. מישהו מאתנו ראה חתול שנכנס אל קרטון הלחמים שמונח בפתח הגן ונוגס בלחם. המקרה הוביל לכעס גדול מצד הורי הגן. לא חסרות מחלות והילדים שלנו לא צריכים לאכול מלחם שאכלו ממנו חתולי רחוב. אם זה היה קורה בגן ילדים של אוכלוסייה חזקה מזמן זה היה מתפרסם בתקשורת הארצית".

לטענת ההורים, מיד לאחת המקרה הסדירו מנהלי גן ויצו את הנושא עם מחלקי הלחמים וקבעו שהקרטון יונח במקום גבוה ולא על המדרכה, וכי הקרטון יכוסה כדי למנוע גישה לחתולים או למזיקים אחרים. למרות זאת, ביום ראשון השבוע הנושא חזר על עצמו ואחד ההורים שהגיע למקום בשעת בוקר עם בתו הבחין בקרטון המונח על המדרכה ולידו חתול רעב (בתמונה).

לעיתון "ערים" אמר השבוע האב: "אני לא מבין איך אפשר לעבור לסדר היום כשרואים דבר כזה שבוע אחרי שבוע. איפה נשמע דבר כזה שלחתולים תהיה גישה חופשית לאוכל של ילדינו? דיברנו עם צוות הגן, הבטיחו לנו שהסיפור המזעזע הזה לא יחזור על עצמו אבל כנראה שזה גדול עליהם. אם הם לא מסוגלים לשמור על דבר כזה אז מה נשאר?"

מרשת גני ויצו נמסר בתגובה: "ברגע שנודע לנו על המקרה, קרטון הלחם נזרק במידי עם כל תכולתו והתקבלה אספקה ממעון סמוך. באותו היום הועבר לידי הספק מפתח של השער והושאר עבורו מיכל פלסטיק הרמטי להשארת הסחורה. לצערנו גם לאחר הפעולות הללו הלחם הושאר מחוץ לקופסא ושוב נאלצנו לזרוק את הסחורה. המקרה דווח לאחראים בחברה המספקת על מנת לוודא שלא יחזור על עצמו והוצב אולטימטום שאם הדבר יחזור על עצמו פעם נוספת ויצו תפסיק לרכוש את הלחם דרך חברה זו. בכל המעונות של הארגון הלחם מאוחסן בקופסא הרמטית ובמקום מוגן מפני מזיקים. צר לנו על עוגמת הנפש אך הנושא טופל באופן מיידי על ידי מפקחת המעון והועבר לגורמים בכירים יותר בחברה המספקת את הלחם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה

    לא רק זה. השטח הפתוח בסמוך למעון שרוי בהזנחה תברואתית קשה מצד העירייה. באזור יש ליכלוך ואשפה רבה והעירייה לא נוקפת אצבע כדי לנקות את השטח. עובדי הניקיון של מטעם העירייה משליכים את הזבל שהם אוספים מרחובות הסמוכים ומשליכים אותו בסמוך למעון. מתי החרפה הזו תוסר?! מתי העירייה תתעורר?!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם לא היו שם חתולים אז היו עכברים וחולדות בלחם. מה לעשות שיש בעלי חיים רעבים ברחובות. הלחם צריך להיות סגור הרמטית והשאירו להם כלי פלסטיק לזה. האחריות היא על החברה המספקת ולא על בעלי חיים שפועלים לפי אינסטינק הישרדותי בלבד.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר