יד לבנים ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
יד לבנים ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תלמידי רחובות יקיימו טקסי זיכרון מדי חודש לזכר נופלים לפי חודשים עבריים

הטקס הראשון לזכר הנופלים בני העיר רחובות שנפלו במהלך חודש שבט יתקיים מחר (יום שלישי ה-2.1) בביצועם של תלמידי קריית החינוך "מדעים"

פורסם בתאריך: 1.1.18 16:44

-->

מחר(שלישי ה-2.1) בשעה 19:00 יתקיים באולם בית יד לבנים ברחובות טקס זיכרון מרגש ומיוחד במינו לנופלים בני העיר רחובות שקיפחו את חייהם במהלך חודש טבת. הטקס יתקיים במעמד מנכ"ל העירייה ויו"ר הוועד המנהל של בית יד לבנים ברחובות, דורון מילברג, יו"ר בית יד לבנים רחובות, יוסק'ה וורבר והמשפחות השכולות. הטקס ייערך בביצועם של תלמידי חטיבת הביניים של קריית החינוך "מדעים" בעיר, בהנחייתן של מנהלת קרית החינוך אפרת צוקרמן, מנהלת חטיבת הביניים איריס בן שימול, ובהדרכתה של רכזת חינוך ערכי וחברתי, נצחיה לוי.

מדובר במיזם שנערך לראשונה ברחובות, פרי יוזמתו של מנכ"ל העירייה דורון מילברג, שמשמש כאמור גם כיו"ר הוועד המנהל של בית יד לבנים בעיר. בבסיסו של המיזם קיום טקס אזכרה, פעם בחודש, לכל הנופלים שנפלו באותו החודש, כאשר בכל פעם יהיו אלה תלמידיו של מוסד חינוכי אחר בעיר שיקיימו את הטקס.

 

דורון מילברג: "עם ישראל מקפיד לכבד את זכר הנופלים שחירפו חייהם למען מדינת ישראל מדי שנה בטקסי זיכרון ממלכתיים. מתוך רצון לחבק את משפחות הנופלים ולכבד את זכר הנופלים במהלך כל ימות השנה, החלטנו לקיים לראשונה ברחובות טקסי זיכרון חודשיים יחד עם המשפחות בבית יד לבנים ברחובות. החלטנו שמי שיהיו אמונים על קיום הטקס עצמו הם תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים מרחובות, אין לי ספק ששיתופם בפעילות שכזו תקנה להם ערכים חשובים ותחזק את זיקתם למורשת של מדינת ישראל".

דורון מילברג

דורון מילברג

 

להלן שמות הנופלים אשר יצוינו בטקס הזיכרון לחודש שבט: אורן רונן ז"ל, אלפסי שלמה ז"ל, אשר הרצל ז"ל, בחרמוב יבגני ז"ל, גניש יששכר ז"ל, גרמנסקי יוסף ז"ל, וניג אשר ז"ל, טרוסטיאנסקי ולדימיר ז"ל, יחיא יגאל ז"ל, כובאשי יוסף ז"ל, לינדה בצלאל ז"ל, מורי חיים ז"ל, מזרחי אברהם (יחיה) ז"ל, מזרחי עדי ז"ל, מילוא מנשה ז"ל, מירוב (וינברג) דניאל ז"ל, פומרנץ אברהם ז"ל, פרל יהודה ז"ל, צייכנר נתן ז"ל, צימרמן אברהם ז"ל, צרפתי חיים ז"ל, קהתי הדר ז"ל, קיבוביץ' יצחק ז"ל, קיבוביץ שלמה ז"ל, שגב טל ז"ל, שטיין משה ז"ל, שמואלי פרדי ז"ל ושרעבי מנחם ז"ל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר