שרון איתן ונשות 'שלובות' ברחובות
שרון איתן ונשות 'שלובות' ברחובות

"מדהימה ומרגשת אותי בכל פעם מחדש העזרה שאנשים מושיטים"

כבר שלוש שנים שנשים מרחובות המתמודדות עם מחלת הסרטן נפגשות מדי שבוע באולם מופת. יוזמת רשת קבוצות התמיכה 'שלובות', שרון איתן: "הדבר מעורר התפעלות וזה לא ברור מאליו"

פורסם בתאריך: 1.1.18 11:10

-->

מזה כשלוש שנים נפגשות בכל יום שני בבוקר באולם חוויות מופת ברחובות נשים המתמודדות עם מחלת הסרטן, למפגשי פנאי והעשרה במסגרת "שלובות" – שלימים הפכה לרשת קבוצות תמיכה. הכל החל בעקבות פניה אישית ליו"ר דירקטוריון רשת חוויות, יניב מרקוביץ', שרתם לעניין את מנהל אולם מופת, אילן גרזי. על היוזמה הייתה אחראית שרון איתן, שהתמודדה באותם ימים בעצמה עם המחלה ובזמן שעברה טיפולי כימותרפיה החליטה להקים את הקבוצה.

איתן: "כשהקמתי את הקבוצה הראשונה ברחובות חיפשתי מקום לארח בו את הנשים. פניתי לכמה אנשים שאני מכירה בעיר ופניתי ליניב מרקוביץ' שרתם את אילן גרזי, מנהל מופת, להרים את הכפפה. מזה שלוש שנים הוא מארח את הקבוצה בלובי של מופת".

אחת לשבוע מגיעה מנחה מתנדבת להעביר פעילות לכ-20 נשים, במשך כשלוש שעות. הנשים נהנות ממרחב הלובי העומד לרשותן, משתייה חמה וקרה, ובעיקר מאווירה טובה ומחבקת. השבוע התקיים במופת מפגש בהנחיית הסטנדאפיסטית רחלה וייס ובשבוע יתקיים מפגש בנושא התמודדות עם משבר רפואי, שאותו תעביר יפית נאור. מפגשים נוספים מתוכננים בנושאי כתיבה, תנועה, תזונה ועוד.

"רשת שלובות מונה כיום ארבעה סניפים ברחובות, מודיעין, באר שבע ובנימינה, וסניף הדגל הרחובותי יכול להמשיך לקיים פעילות קבועה בזכות ההתגייסות לטובת הקבוצה", מסכמת שרון איתן. "מדהימה ומרגשת אותי בכל פעם מחדש העזרה שאנשים מושיטים וההתגייסות של אנשים לטובת 'שלובות'. הדבר מעורר התפעלות וזה לא ברור מאליו. מבחינתי כולם ביחד חברו להצלחת הקבוצה".

נשים המעוניינות להצטרף מוזמנות לפנות למופת רחובות בטל': 089466977, או לשרון בטל': 0509318225.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר