התור במשרד הפנים
התור במשרד הפנים

צילם את התור במשרד הרישוי ברחובות ועוכב עד להגעת שוטרים

תושב רחובות שצילם סרטון ובו תיעד את התור הארוך במשרד הרישוי נדהם לגלות שהמאבטח במקום הזמין את המשטרה

פורסם בתאריך: 7.1.18 10:08

-->

דוד גליק (29), תושב רחובות, הגיע ביום ראשון השבוע למשרד הרישוי שבקניון רחובות והופתע לגלות כי מספרו בתור הוא 991, בעוד באותו הזמן טופל מספר 875, מה שאומר כי לפניו עוד תור ארוך מאוד שכלל 116 אנשים, בהם מטפלות ארבע פקידות בלבד. בתגובה שלף גליק את מכשיר הטלפון הסלולארי שלו והחל לתעד את התור ואת חוסר הסבלנות של האנשים באמצעות מצלמת הווידאו. לדברי גליק, עד מהרה הפעולה התמימה שלו התפתחה לאירוע יוצא דופן.

גליק: "צילמתי את המסך שמציג את המספר שנמצא עכשיו בטיפול, ואז צילמתי את הפתק עם המספר שלי בתור, כדי להמחיש את כמות האנשים שלפניי. לפתע ניגש אליי מאבטח של המקום ודרש ממני להפסיק לצלם בטענה שזה אסור. באותו רגע הפסקתי לצלם, אך הוא דרש שגם אמחק את הסרטון. לא הסכמתי ובתגובה הוא הזעיק למקום שוטרים והודיע לי שאני מעוכב. הוא הושיב אותי על כיסא בצד והמתנו כ-20 דקות עד להגעת השוטרים. תוך כדי ההמתנה דיברו איתי אנשים והוא הוסיף ודרש שלא לדבר איתי".

מה קרה כשהגיעו השוטרים?

"המאבטח סיפר להם שאני מתסיס את האנשים. לא הבנתי, מה אנחנו באיראן? ממתי אסור לצלם במשרד ממשלתי שמספק מענה לכלל הציבור? מה בסך הכל עשיתי? צילמתי בשביל להמחיש את התור הארוך. כשהגיעו השוטרים הם דיברו איתי, ניסו לשכנע אותי שאמחק את הווידאו אבל לא הסכמתי עד שהם עזבו אותי. השוטרים בעצמם לא התייחסו ממש לתלונות של המאבטח, רק ניסו לשכנע אותי שאמחק את הסרטון והלכו. אחרי כל הבלגן הזה לקחתי את הרגליים ויצאתי משם, אבל האמת היא שאני צריך לעשות את הסידורים הללו ואין לי ברירה. אנשים שהמתינו בתור הרגישו כמוני, אבל הם חששו לצלם. זה לא להאמין איזו הרגשה זו הייתה, כאילו נתפס איזה חשוד ברצח".

ממשרד התחבורה נמסר: "משרד התחבורה פועל באופן תדיר להפחתת הפעולות המבוצעות בסניפי אגף הרישוי, ולשיפור השירות במשרדי הרישוי. חלק גדול מהפונים למשרדי הרישוי כיום, מגיעים למשרד הרישוי ללא כל צורך, שכן הם יכולים לקבל את השירות באמצעות מערכות מקוונות דוגמת עמדות אוטומטיות, אתר אינטרנט ומוקד טלפוני אנושי הפועל במשך כל שעות היום והערב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר