בני נוער מבית הספר למנהיגות ברחובות בכנס לציון 100 שנות דיפלומטיה ישראלית
בני נוער מבית הספר למנהיגות ברחובות בכנס לציון 100 שנות דיפלומטיה ישראלית

מנהיגי המחר מרחובות נפגשו עם השגרירים בהווה

עשרות בני נוער מבית הספר למנהיגות ברחובות לקחו חלק בכנס לציון 100 שנות דיפלומטיה ישראלית

פורסם בתאריך: 17.12.17 15:02

-->

בשבוע שעבר השתתפו 50 בני נוער מרחובות, שלוקחים חלק בפעילות של בית הספר למנהיגות נוער ב'עירונוער', בכנס "100 שנות דיפלומטיה ישראלית". בכנס שנערך בירושלים השתתפו שגרירים ודיפלומטים בכירים בעבר ובהווה, חוקרים והיסטוריונים שדנו בעשייה הרבה של הדיפלומטיה הישראלית והשפעתה הרבה על מכלול החיים בישראל. השגרירים הצעירים ייצגו נאמנה את העיר רחובות ואת הנוער הישראלי, תוך קיום שיח פורה עם נציגים בכירים של משרד החוץ.

ההשתתפות בכנס נעשתה כחלק מקורס בן שנתיים הפועל ב'עירונוער' תחת בית הספר למנהיגות, ובשיתוף המרכז הישראלי למנהיגות צעירה. במסגרת הקורס רוכשים בני הנוער כלים, ערכים ומיומנויות אשר מטרתם לטפח את דור העתיד ולסייע ביצירת השפעה חיובית על תדמיתה של מדינת ישראל ברחבי העולם.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו מתייחסים למנהיגים הצעירים כמו לבגירים. רק כך נפתח בהם את הביטחון העצמי ואת הכלים להצליח ולהשפיע בחיים. אני קורא לכל בני הנוער ברחובות לקחת חלק בפעילות של העירונוער בכלל, ובבית הספר למנהיגות בפרט".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "יש לנו ברחובות בני נוער נהדרים וערכיים ששואפים לקחת חלק פעיל בעיצוב עתידה של המדינה. העובדה שבני נוער רבים כל כך מבקשים לקחת חלק בפעילויות של בית הספר למנהיגות נוער בעיר מחממת את ליבי ומוכיחה שאנו בדרך הנכונה. אנו עושים כל שביכולתנו בכדי שכל נער ונערה בעיר יוכלו להשתתף באחד מהקורסים אשר מציע בית הספר למנהיגות נוער".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר