אהרון קרוב (צילום: OU ישראל)
אהרון קרוב (צילום: OU ישראל)

"פקחתי עיניים שבועיים לאחר הפציעה ולא זכרתי דבר"

לרגל יום ההוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, העביר אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר במהלך מבצע עופרת יצוקה, הרצאות לחניכי "מקום בלב" ברחובות של ארגון OU ישראל. עוד הוסיף: "רבים שואלים אותי מניין הכוחות להמשיך, אך התשובה ברורה: אין לנו ארץ אחרת"

פורסם בתאריך: 13.12.17 12:30

-->

לרגל יום ההוקרה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, העביר אהרון קרוב, הפצוע הקשה ביותר של מבצע עופרת יצוקה בעזה מלפני תשע שנים, הרצאות מרגשות לחניכי מרכזי "מקום בלב" ברחובות, המשתייכים לארגון OU ישראל ופועלים בשיתוף פעולה עם הסוכנות היהודית. בהרצאות סיפר קרוב את סיפורו האישי כתלמיד ישיבת ההסדר בקרני שומרון ומפקד מחלקה בגדוד 890, שהוזעק לרצועת עזה מספר שעות בלבד לאחר חופתו. הוא לחם במבצע עופרת יצוקה יחד עם חייליו ובמהלך הקרבות נפצע באורח אנוש מפגיעה של יותר מ-300 רסיסים, לאחר שנכנס בראש כוח לבית ממולכד.

קרוב: "באותו מבצע נפרדתי לשלום ממשפחתי שעות ספורות אחרי החתונה שלי, על מנת ללחום יחד עם חייליי ברצועת עזה. השארתי מאחור אישה, הורים, אחים ואחיות שרק ערב לפני כן עמדו לצדי בחופה. בכל זאת, לכולם היה ברור: למלחמה הזו חייבים ללכת, כי עם ישראל ומדינת ישראל גדולים בהרבה מכל שיקול פרטי, חשוב ככל שיהיה".

עוד ממשיך קרוב: "הרופאים מגדירים את המקרה שלי כנס, כיוון ששבועות ספורים לאחר הפציעה כבר יצאתי מבית החולים. בדיעבד הסתבר כי השיקום רק החל, כאשר עשרה ימים לאחר הפציעה פקחתי את עיניי ולא זכרתי דבר, כמו ילד שרק נולד. רבים שואלים מניין הכוחות להמשיך, אך התשובה ברורה: אין לנו ארץ אחרת ואין לנו עם אחר. התמיכה של עם ישראל נתנה לנו כוחות אדירים, וכך שלב אחר שלב למדתי לדבר, לאכול, ללכת ולעשות פעולות פשוטות, עד שהצלחתי לרוץ ריצת מרתון, ללדת שלושה ילדים ולסיים במאמץ עילאי תואר ראשון".

אהרון קרוב (צילום: OU ישראל)

אהרון קרוב (צילום: OU ישראל)

מנכ"ל OU ישראל הרב אבי ברמן: "אהרון קרוב הוא דמות מעוררת השראה והערצה. אדם שהוזעק לעזה שעות בודדות לאחר חופתו, מתוך תחושת סולידריות, מסירות ואהבת אין קץ לעם ישראל ולארץ ישראל. המפגש של בני נוער עם דמות מופת כמו אהרון קרוב שעובד לאורך השנה בארגון שלנו ומלווה בני נוער לא רק ביום ההוקרה אלא לאורך כל השנה, מספקת להם חוויה משמעותית, נוטעת בקרבם ערכים חשובים שללא ספק ימשיכו ללוות אותם – כך שמילים כמו מסירות נפש, ויתור הפרט למען הכלל, אהבת חינם או אהבת המולדת לא יהיו עבורם קלישאות אלא דרך חיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר