דשן בשדה חקלאי
דשן בשדה חקלאי

עשו לרחובות קטע מסריח

גרים ברחובות? גם אתם סבלתם בשבוע שעבר מריח מצחין ובלתי נסבל בשכונות צפון ומרכז העיר? במשרד להגנת הסביבה נענו לפניית העיתון והסבירו את פשר הריחות

פורסם בתאריך: 10.12.17 12:56

-->

"הריח פשוט נוראי. כבר קיבלתי בחילה". "הכביסה מריחה כמו ביוב". "אי אפשר לפתוח חלונות ואנחנו אטומים בבית". אלה רק חלק מהתלונות שהשמיעו תושבים שגרים במרכז העיר רחובות ובצפונה, שתהו האם הריחות הללו גם מסוכנים לבריאות.

הריח החריף הגיע לשיאו ביום שני בשבוע שעבר והוא נמשך עמוק לתוך יום שלישי. יש לציין כי מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה אחת לכמה זמן.

"בהתחלה חיפשתי בבית מה הבעיה, עד שהבנתי שזה מגיע מהחלון", אומרת תושבת המתגוררת בסמוך למכון ויצמן "השאלה אם לא מדובר במשהו מסוכן ואם לא כדאי שיזהירו את התושבים מראש לסגור חלונות ולהימנע משהייה בחוץ".

 

בבדיקה שערך העיתון מול המשרד להגנת הסביבה עולה כי הריח אינו מסוכן לבריאות, וכי מקורו בדישון של שדות חקלאיים בסביבה.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: "למוקד הסביבה של המשרד הגיעו בתאריך 5.12.17 מספר פניות אודות מטרדי ריח מצפון רחובות. כונן איגוד ערים לאיכות הסביבה דרום יהודה יצא לשטח כדי לבדוק את מקור הריח. מתוצאות הבדיקה עלה כי מקור מטרדי הריח היה בפיזור זבל לדישון חקלאי. הנושא טופל על ידי אנשי האיגוד והכונן הנחה את החקלאי להצנעה מידית של הזבל, על מנת למנוע את המטרדים ולסיים את המפגע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר