מרה קנבל
מרה קנבל

מכירים נשים מיוחדות במינן? המליצו עליהן עד סוף החודש!

לקראת אירועי יום האישה הבינלאומי, עיריית רחובות מזמינה את התושבות והתושבים להמליץ על נשים רחובותיות מצטיינות לקבלת אות הוקרה על פועלן לקידום מעמד האישה, החברה והקהילה בעיר

פורסם בתאריך: 10.12.17 12:13

-->

במסגרת יום האישה הבינלאומי, שיחול במרץ 2018, ייערך טקס הענקת אות הוקרה לנשים מצטיינות תושבות העיר רחובות, על פועלן המקצועי ותרומתן לקהילה בתחומי מדע, בריאות, נערות ושוויון מגדרי.

עיריית רחובות, באמצעות הפורום לקידום מעמד האישה, מזמינה את נשות רחובות להגיש את מועמדותן. המועמדות הנבחרות תקבלנה אות הוקרה באירוע לציון יום האישה הבינלאומי, במעמד ראש העיר רחמים מלול ויו"ר הפורום לקידום מעמד האישה ברחובות, ד"ר מרה קנבל.

ד"ר קנבל: "אחת לשנה אנו מציינות את יום האישה במעמד הוקרת נשים מנהיגות ומשפיעות בעיר בתחומים מגוונים. נשים מובילות כיום בכל תחומי החיים והן משפיעות ומעורבות בקהילה. הפורום לקידום מעמד האישה שם לעצמו כמטרה להעלות ולקדם את מעמדן של הנשים ופועלן ואין אירוע מתאים יותר כמו יום האישה הבינלאומי על מנת לעשות זאת".

הפורום לקידום מעמד האישה פועל במהלך כל השנה להעצמת נשים בתחומים רבים ומגוונים, במטרה ליצור מנהיגות נשים משפיעה ומעורבת בעיר רחובות. מועד אחרון להגשת המועמדות: יום רביעי, 31.12.17. לפרטים ניתן לפנות לפורום לקידום מעמד האישה בטלפון 086490847.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר