קייסי חזי
קייסי חזי

קייסי חזי: "הרגשתי שהפגישה נועדה כדי להשפיל אותי ולהשתיק את המחאה"

מובילת מחאת הזבל: "ערכו איתי בעירייה פגישה מבזה ולא אפשרו לי לדבר. עשו לי אמבוש". מנכ"ל העירייה: "אנחנו מתייחסים בכובד ראש לכל הערה שאנחנו מקבלים. אשמח לשבת איתה שוב ולשמוע רעיונות נוספים"

פורסם בתאריך: 14.6.17 13:10

-->

מובילת "מחאת הזבל" ברחובות, קייסי חזי, הייתה אמורה להגיע בשבוע החולף לפגישה עם ראש העיר רחמים מלול, או שכך לפחות היא חשבה. בפועל, בפגישה נכחו לא פחות משישה בעלי תפקידים בנוסף למלול, ובראשם מנכ"ל העירייה דורון מילברג, שלדבריה השפיל אותה, לכאורה, וגרם לה לצאת מהפגישה עם הרגשה מרה ופוגענית.

קייסי חזי: "הגעתי לחדר הישיבות בקומה השישית בבניין העירייה. בשלב מסוים ראש הלשכה דודי אשכנזי אמר: 'רגע, כולם הגיעו?'. היה לי מוזר לשמוע שיש עוד אנשים בפגישה. ניסיתי לדבר, אבל לא אפשרו לי. דורון מילברג החל להטיח בי האשמות בלי לעצור, זה היה ממש ביזיון. הרגשתי שהפגישה נועדה כדי להשפיל אותי ולהשתיק את המחאה, אבל למעשה הם השיגו בדיוק את ההיפך. המחאה חיה ונושמת ולא סתם התושבים שוב מעלים תמונות וסרטונים ומתלוננים בלי סוף על הזוהמה בעיר. הם אמרו לי שאני ועוד ארבע נשים משועממות עושות את כל זה ממניעים פוליטיים ומה שאנחנו רוצות זה רק פרסום. הרי אתה לא יכול במשפט אחד לומר שהכל בסדר, ובאותה נשימה אתה גם אומר שאתה קונה שתי משאיות אשפה חדשות. אנחנו לא מטומטמים, כולם מבינים שיש כאן בעיה ואי אפשר לזלזל באינטליגנציה של התושבים".

לפני מספר חודשים, כשהמחאה הייתה בעיצומה, כבר נערכה פגישה שהוגדרה כחיובית. מה קרה מאז?

"הבטיחו לנו שישימו מדבקות ליד כל פח אשפה וגם את זה עוד לא עשו. כבר חצי שנה שהם טוענים שהם הדפיסו אותן. יש לעירייה פתרונות, אבל הם עושים את זה לאט מדי ומעט מדי. התושבים התחילו שוב להתעורר, ובצדק. כל עוד אין שום שינוי מהותי אנחנו לא נפסיק את המחאה הצודקת שלנו".

מנכ"ל העירייה דורון מילברג הגיב השבוע לטענות ואמר: "קודם כל, שדרגנו את הניקיון הן מבחינת הממצאים בשטח והן מבחינת ההתייחסות והמעקב אחרי הטענות. קבענו תכנית חדשה לרחוב הרצל, הוספנו עובדי טיאוט, הוספנו מאות אשפתונים ברחובות ואנחנו רוכשים עוד שני רכבי טיאוט. הוספנו כוח אדם לפיקוח, השבוע התחלנו בשטיפת מדרכות וכבישים בכל רחבי העיר על פי תכנית עבודה. אנחנו מתייחסים בכובד ראש לכל הערה שאנחנו מקבלים. במידה וקייסי רוצה לשבת איתי שוב על רעיונות נוספים ומעקבים נוספים, אני אשמח להיפגש איתה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר