השר נפתלי בנט ומשלחת המחוננים של רחובות עם המדליות (צילום: עודד קרני)
השר נפתלי בנט ומשלחת המחוננים של רחובות עם המדליות (צילום: עודד קרני)

״במערכת החינוך ברחובות יש גם מצוינות וגם דאגה לחלשים״

שר החינוך נפתלי בנט ביקר הבוקר ברחובות, שיבח את מערכת החינוך המקומית ובחן את יכולותיהם של התלמידים המחוננים שזכו במקום השני בעולם

פורסם בתאריך: 5.12.17 13:14

-->

בביקור של שר החינוך ופמלייתו בלשכת ראש העיר ברחובות, הציג ראש העיר רחמים מלול את מערכת החינוך בעיר ואת הישגיה והועלו סוגיות שונות הפתוחות ועומדות לדיון.

מלול: "אנחנו גאים להציג כאן את מערכת החינוך ברחובות. לא בכדי יצא לה מוניטין מעולה. על פי הבדיקות שערכנו, בקרב האוכלוסיה שנוהרת לכאן באים לכאן בעיקר בשל מערכת החינוך שלנו".

שר החינוך ציין לשבח את אחוז הזכאות הגבוה לבגרות, ואת הגידול באחוזי הזכאות בבגרות באנגלית ומתמטיקה וציין כי ״ברחובות יש גם מצוינות וגם דאגה לחלשים״. בסיום הפגישה אמר כי הוא ״מתרשם מהחזון ומהביצוע שלו בעיר רחובות וזה בא לידי ביטוי במדדים המספריים של הזכאות לבגרות".

לשר החינוך הצטרפו תמיר בן משה, סמנכ"ל הפיתוח במשרד החינוך, ונציגי המחוז. לראש העיר הצטרפו סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, סגן ראש העיר מתן דיל, המשנה לראש העיר יניב מרקוביץ', ממלא מקום ראש העיר בנצי שרעבי, חבר המועצה אמיתי כהן וכן מנהלת אגף החינוך סמדר קרפובסקי ומנהלי המחלקות הרלוונטיים.

 

במהלך הביקור הוקירו את משלחת המחוננים של רחובות על הזכיה במקום השני בעולם בתחרות שנערכה בארצות הברית. שר החינוך החליט לבחון את ידיעותיהם באנגלית ופצח עימם בשיחה קולחת. הוא הופתע לשמוע כי אין להם כל רקע קודם והמבטא והשליטה שלהם באנגלית הם תוצר של למידה עצמית.

שר החינוך מדבר באנגלית קולחת עם מחוננת מהמשלחת

שר החינוך מדבר באנגלית קולחת עם מחוננת מהמשלחת

 

כמו כן הוענקו תעודות הוקרה לבתי הספר סמילנסקי ואמית המר על זכייתם בפרס החינוך המחוזי של משרד החינוך. בית הספר אמית המר אף מועמד לפרס החינוך הארצי.

ראש העיר: ״התדמית של בית הספר אמית המר הייתה בשפל. לאחר מספר שנים בניהולם של רפי מיימון ומיכל פלג בית הספר הפך להיות אטרקטיבי בעל הישגים מצוינים. אני רוצה להאמין שהם יזכו גם בפרס הארצי״.
מיכל פלג, מנהלת בבית הספר אמית המר: ״זו דוגמה כיצד שיתוף פעולה של הרשת ומשרד החינוך מביאים למצוינות בבית הספר ולביקוש גבוה״.

מנהלת סמילנסקי מקבלת תעודת הוקרה

מנהלת סמילנסקי מקבלת תעודת הוקרה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר