מתן דיל ואריק גולדשטיין מנכ"ל פדרציית ניו יורק
מתן דיל ואריק גולדשטיין מנכ"ל פדרציית ניו יורק

מתן דיל נפגש עם פדרציית ניו יורק לשם גיוסה כשותפה להקמת "קריית הצעירים" ברחובות

הכוונה היא להקים את 'קרית הצעירים' בשטח של 11 דונם בכניסה הצפונית של רחובות ולרכז בה את כל השירותים העירוניים והמעטפת החינוכית לטובתם

פורסם בתאריך: 4.12.17 15:04

-->

בשבוע שעבר סגן ראש העיר רחובות, עו"ד מתן דיל, חזר מארצות הברית, שם נפגש עם פדרציית ניו יורק לשם גיוסה כשותפה להקמת "קריית הצעירים". בנוסף ייצג דיל את רחובות באירועי כ"ט בנובמבר שהתקיימו בניו יורק במעמד סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס.

דיל נפגש עם מנכ"ל פדרציית ניו יורק אריק גולדשטיין וצוותו, והציג בפניהם את החזון של רחובות בתחום הנוער והצעירים. מדובר ב'קריית צעירים' שתוקם על שטח של 11 דונם בכניסה הצפונית של רחובות, בצומת הרחובות האצ"ל – דרך הים – המנוף, לטובת תושבי רחובות בגילאי 10-35. 'קריית הצעירים' הנה פרויקט דגל של העיר, שתשמש כמרכז לילדים, נוער וצעירים ובה יתרכזו כל השירותים העירוניים והמעטפת החינוכית לטובתם.

מתן דיל ואריק גולדשטיין מנכ"ל פדרציית ניו יורק

מתן דיל ואריק גולדשטיין מנכ"ל פדרציית ניו יורק

 

דיל: "הפגישה שארכה כשעה וחצי הסתיימה בהצלחה אדירה. מנכ"ל הפדרציה, אריק גולדשטיין, הנחה את הצוותים להכניס את הפרויקט ל”capital projects” כאשר המשמעות היא שהם מתגייסים יחד אתנו לאתר את התורמים הפוטנציאלים ולסייע לנו לגייס את ההון הדרוש להקמה. אנחנו שמחים על ההתפתחות ויחד עם זאת מבינים שיש לנו כברת דרך משמעותית עד שנצליח להגשים את החזון. אני מבקש להודות בהזמנות הזאת לראש העיר על התמיכה הבלתי מסויגת והדחיפה לעבר המטרה הכה חשובה".

ראש העיר רחמים מלול: "אני שמח על השותפות האמיצה של הקהילה היהודית בניו יורק. ילדים, בני נוער וצעירים הם העתיד של רחובות ולכן חשוב לנו לפעול למענם ולהקים מרכז במיוחד עבורם. זה יהיה מרכז ייחודי בקנה מידה ארצי ואני בטוח שעוד ערים ילכו בעקבות רחובות בתחום הזה".

פדרציית ניו יורק הנה אחד הגופים הגדולים בעולם אם לא הגדול מבניהם שעוסק בתיווך וביצירת קשר בין פרויקטים בישראל לבין תורמים פוטנציאלים, כאשר מדובר כמובן בתרומות במיליוני דולרים. פדרציית ניו יורק מקבלת עשרות בקשות בשנה מבתי חולים, מוזיאונים, אוניברסיטאות וערים ומועצות שונות, אך לוקחת על עצמה אך פרויקטים בודדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר