סמים (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)
סמים (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

החשוד שניסה לשרוף את הסמים שהיו בדירתו נמנע ממעצר בשל פציעתו

השופטת אפרת פינק: "לא מצאתי כי התקיימו התנאים לקיום דיון בהיעדר החשוד"

פורסם בתאריך: 5.12.17 07:00

-->

ביום חמישי בשבוע שעבר, סמוך לשעה 22:30, ערכה משטרת רחובות פעילות במסגרת מאבקה בעבירות הסמים. במסגרת הפעילות הגיעו בלשים לדירה ברחוב יצחק מוגזח שבשכונת שעריים וביקשו לבצע חיפוש על פי צו של בית המשפט. הבלשים דפקו על הדלת וביקשו מהדייר במקום לפתוח את הדלת, אך הוא סירב. זמן קצר לאחר מכן הבחינו הבלשים בעשן שיוצא מהדירה והזעיקו למקום כוחות כיבוי שפרצו פנימה וחילצו מהמקום גבר כבן 25 כשהוא פצוע באורח בינוני. כוח משטרה שנכנס לדירה מצא במקום כמות גדולה של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה, כסף מזומן ואמצעי לחימה.

כסף שנמצא בדירה (צילום: דוברות המשטרה)

כסף שנמצא בדירה (צילום: דוברות המשטרה)

 

למחרת, יום שישי בצהריים, שוחרר החשוד מאשפוז ובמקביל נערך דיון בנוגע למעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. סנגורו טען כי מאחר והוא אינו נוכח בדיון אין זה צודק לעצרו. נציג המשטרה ביקש מהשופטת אפרת פינק להאריך את מעצרו ביום אחד לפחות, מאחר ואין למשטרה די זמן להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי, אלא שפינק החליטה שלא לאשר את הארכת מעצרו ולא לקבל כל החלטה שלא בפניו. בכך, שוחרר החשוד לדרכו מבלי שייעצר.

פינק בהחלטתה: "לפניי בקשה למעצרו של החשוד למשך שבעה ימים. לחשוד מיוחסות עבירות של החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, שימוש באש וטיפול בלתי זהיר בחומר נפץ. לא מצאתי כי התקיימו התנאים לקיום דיון בהיעדר החשוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר