רמי מדהלה
רמי מדהלה

הוסר עוד איום בהשבתת הלימודים ברחובות

יושב ראש הסתדרות המורים במרחב רחובות שוב איים להשבית את הלימודים, הפעם בשל טיול שיצאו אליו אבות הבית בבתי הספר במסגרת יום הגבר של העירייה. גם הפעם ידו של יו"ר ועד העובדים, רמי מדהלה, הייתה על העליונה

פורסם בתאריך: 30.11.17 08:11

-->

היום (חמישי) יצאו עובדי עיריית רחובות לחגוג את יום הגבר, בסוף שבוע שייערך בגיאורגיה ויסתיים ביום ראשון אחר הצהריים. יושב ראש הסתדרות המורים במרחב רחובות, גבי שמעון, שמע על כך ממנהלי ומנהלות בתי הספר והבין שאבות הבית ייעדרו מעבודתם בשל הטיול. שמעון, שלא אהב את הרעיון, פנה למנכ"ל העירייה דורון מילברג והתריע בפניו שאם לא יימצא פתרון להחלפת אבות הבית הוא ישבית את הלימודים. הצדדים קבעו פגישת הבהרה ובשבוע שעבר סיכמו מנכ"ל העירייה, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה וגבי שמעון, כי "בכל נושא הדורש טיפול במערכת יחסי עבודה בין בתי הספר היסודיים לעירייה, יתקיים דיון בין הסתדרות המורים, ועד העובדים והנהלת העירייה". עוד נקבע כי "בכל נושא הקשור לכח אדם עירוני בבתי הספר, ייבדק תיקו האישי של העובד. במידה ותיקו של העובד יהיה נקי לא ינקטו נגדו צעדים".

גבי שמעון

גבי שמעון

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה ששמעון מאיים להשבית את מערכת החינוך העירונית. בפעם הקודמת היה זה על רקע העברת אבות בית בין בתי ספר בעיר. אז עירב שמעון את מזכ"לית הסתדרות המורים, אך לאחר מפגש עם ראש העיר רחמים מלול ועם אנשי מפתח נוספים, התקפל שמעון וחזר בו מהודעתו. גם הפעם לא התרגשו בעירייה יותר מדי מאיומיו של שמעון, כפי שמסביר גורם בעירייה: "שמעון חייב להראות למנהלים שהוא שומע את תלונותיהם והוא מרצה אותם. הוא עושה את עבודתו, אבל יש תחומים שהוא לא יכול להתוות בהם את המדיניות. עדיף היה לו שלא לצאת באיום נוסף שתוצאותיו ידועות מראש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר