הכלב ג'וני
הכלב ג'וני

החבר לשעבר נחשד בגניבת הכלב של האקסית מרחובות

הצעירה הרחובותית ל"ערים": "מאז שנפרדתי ממנו הוא כל הזמן ניסה לצור איתי קשר ולא הסכמתי. הוא עוד אמר שהוא יעזור לי לחפש את הכלב"

פורסם בתאריך: 27.11.17 10:46

-->

לפני כשבועיים נעלם ג'וני, כלבה האהוב של צעירה מרחובות, שחיפשה אחריו בכל רחבי העיר ואף הפיצה את תמונתו בקבוצות פייסבוק שונות בתקווה לשבב מידע שיחזיר לה את חיית המחמד שגידלה במשך שנתיים ושהיא רואה בו בן משפחה לכל דבר.

"ג'וני איתי מאז שהוא בן חודש. היום הוא בן שנתיים והוא כמו ילד בשבילי", אומרת הצעירה. "כשהוא נעלם הלב שלי נשבר וביקשתי שישתפו את תמונתו בפייסבוק".

רבים אכן שיתפו, השתתפו בצערה של הצעירה וניסו לעזור לה, אלא שכל המאמצים שלה ושל רבים מחבריה למצוא את ג'וני לא הועילו. בשלב מסוים הגיעה תפנית חדה בסיפור ההיעלמות של ג'וני, כשהאח של הצעירה מצא אותו הרחק מביתו שברחובות.

"אחי היה בבית שמש במסגרת העבודה שלו", היא מספרת. "כשהוא חזר הוא ראה את האקס שלי עם הכלב שלי. אחי דאג להחזיר את ג'וני הביתה והלב שלי חזר לפעום".

הכלב ג'וני

הכלב ג'וני

 

יש לך הסבר מה עשה הכלב עם החבר לשעבר?

"מאז שנפרדתי מהחבר הוא כל הזמן ניסה לצור איתי קשר, כל פעם בדרך אחרת, ולא הסכמתי. כנראה שהוא ראה שלא הולך לו, אז הוא חטף לי את הכלב, לכאורה. הוא עוד אמר לי שהוא יעזור לי לחפש אותו".

הצעירה הגישה תלונה במשטרה כנגד האקס, שנחשד בגניבת הכלב, וכעת החבר לשעבר נמצא תחת צו הרחקה מהצעירה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר