בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)
בית משפט השלום ברחובות (צילום: ניר שמול)

האגרוף בפרצוף הוכר כתאונת עבודה

קשיש כבן 80 שעבד כשומר בחניון בעיר רחובות הותקף לפני כשנתיים על ידי נהג צעיר שרצה להיכנס לחניון. כעת הקשיש גם תובע אותו אזרחית

פורסם בתאריך: 26.11.17 12:36

-->

קשיש כבן 80 שעבד כשומר בחניון בעיר רחובות, הותקף לפני כשנתיים על ידי נהג צעיר שרצה להיכנס לחניון לשם הוצאת רכב והכנסת רכב במקומו. השומר הקשיש סירב לכך עקב הוראות שקיבל ממעסיקיו, אך הדבר לא מנע מהצעיר לאיים עליו ולגעור בו בקול שיפתח את השער. לאחר שהשומר עמד בסירובו, החל הצעיר להכותו מכות נמרצות. כתוצאה מהמכות נפל השומר הקשיש לאחור, משקפיו היקרות נשברו, אך האירוע לא הסתיים בנזקים לרכוש. אל המקום הוזעק אמבולנס והקשיש הובהל לבית החולים קפלן ברחובות. בבית החולים נמצא כי הוא סובל משבר בשורש כף היד, מדימום בפניו ומרגישות בצוואר ובחגורת הכתפיים.

אל האירוע הוזעקו שוטרים שפתחו בחקירה פלילית, שבסיומה הודה הצעיר בביצוע העבירה. כתב אישום הוגש נגד הצעיר לבית משפט השלום ברחובות, וזה הרשיע אותו בסעיף של הכאת זקן וגרימת נזק של ממש. על הצעיר נגזרו שישה חודשים של עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי וכן תשלום פיצוי בסך 3,000 שקלים לקשיש.

במקביל, הקשיש הגיע אל משרדו של עוה"ד חיים פרנק, אשר הגיש בשמו תביעה למוסד לביטוח לאומי ובה דרש להכיר באירוע כתאונת עבודה ולהעניק לקשיש תגמולים בהתאם. ועדה רפואית של המל"ל קבעה לקשיש נכות צמיתה בשיעור של 35 אחוז, המעניקה לו גימלה חודשית עד סוף חייו.

עורך דין חיים פרנק (צילום: בני מנשרוב)

עורך דין חיים פרנק (צילום: בני מנשרוב)

 

בימים אלו הגיש עו"ד פרנק גם תביעה אזרחית בשם הקשיש נגד הצעיר המכה, על מנת שיפצה אותו על נזקיו הרבים.

לדברי עו"ד פרנק, הקשיש סובל מאז האירוע מהגבלה ניכרת בתנועות הצוואר והראש, מכאבים עזים, מהגבלה ניכרת בתנועות כף יד שמאל ומבעיות נפשיות המתבטאות בבעיות שינה, אפקט חרדתי, סימנים דיכאוניים וקשיי הסתגלות בעקבות האירוע. בתביעה טוען עו"ד פרנק להוצאות רפואיות רבות, כמו גם לצורך במימון העזרה התפקודית שלה נזדקק ושאליה יזדקק בעתיד הקשיש.

התביעה הוגשה ונדונה בימים אלו בבית משפט השלום ברחובות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר