שקי דואר שנמצאו בדירתו של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
שקי דואר

החבילה עוברת

תושב מזכרת בתיה זעם על שירות לקוי של סניף הדואר המקומי. בעקבות התערבות עיתון "ערים" הוא זכה להתנצלות ואף הובטח לו שהשירות ישתפר

פורסם בתאריך: 24.11.17 06:55

-->

כמה פעמים קיבלתם התנצלות מחברת הדואר על חבילה שלא הגיעה? תושב מזכרת בתיה זכה להתנצלות שכזו ואף להבטחה כי השירות ישופר, לאחר התערבות עיתון "ערים".

"בשבוע שעבר הגעתי לקבל חבילה שהגיעה אלי מחו"ל, ושוויה 40 פאונד", מספר התושב. "פקיד סניף הדואר ניסה לחפש את החבילה אך לא מצא אותה. למחרת הופעתי שוב בסניף ולאחר חיפוש מעמיק יותר נמצאה החבילה. הדבר מאוד הכעיס אותי, העליתי פוסט בפייסבוק שגרף תלונות רבות של תושבים נוספים. לאחר שפניתם אלי ואל דואר ישראל, יצרו איתי קשר משירות הלקוחות שלהם ואף הבטיחו לי שזכיין המקום יתנצל בפני ושהשירות ישתפר. אני מודה לכם על עזרתכם ומקווה שבאמת השירות והאדיבות תשתפר".

תושבת אחרת ממזכרת בתיה מוסיפה: "הזכיין הקודם היה אדיב יותר. גם לי נעלמה חבילה שחיכיתי לקבל אותה לא מעט זמן וזה ציער אותי מאוד. יש לנו סניף דואר אחד בכל היישוב ומאוד משמעותי שההתנהלות בו תהיה ראויה ותשרת את התושבים. אני שמחה שהענין לבסוף הסתדר לאותו תושב, וגם לי כמובן לאחר מספר ימים. אני רוצה לקוות שהיחס ישתפר ומאמינה שזה יקרה, כי כבר השבוע הרגשתי הבדל ביחס ללקוחות. בסך הכל אנחנו התושבים רוצים לקבל שירות, לא מעבר לכך. אני מאמינה שגם מפעילי המקום רוצים בכך ואני מאחלת הצלחה לזכיינים החדשים, בתקווה לעבודה משותפת פורייה".

מדוברות דואר ישראל נמסר: "צר לנו על חווית השירות של הלקוח, שאינה מאפיינת את השירות לו זוכים מאות תושבי מזכרת בתיה מדי יום בסוכנות הדואר. יצרנו קשר עם הלקוח והתנצלנו בפניו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר