משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

נהג בשלילה, התחזה לאחר וירצה רק 140 שעות לתועלת הציבור

עורך דינו של הנאשם: "בית המשפט מצא לנכון לתת משקל להליך השיקום שעבר מרשי"

פורסם בתאריך: 1.12.17 07:39

-->

תושב רחובות כבן 53 שנתפס בנהיגה בזמן שלילה והתחזה לאדם אחר, ירצה רק 140 שעות לתועלת הציבור. כך עולה מהסדר טיעון שהושג בבית המשפט לענייני תעבורה בפתח תקווה.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט עלה כי בחודש מאי 2016 נשפט הנהג בגין עבירת תנועה ורישיונו נשלל לעשרה חודשים. בחודש ספטמבר 2016, חצי שנה בתוך שלילת רישיונו, נראה הנהג על ידי שוטרי תחנת רחובות כשהוא נוהג ברכב מסוג מאזדה ברחוב הרצל. השוטרים דלקו אחריו ותפסו אותו ברחוב בר כוכבא שבשכונת שעריים. בבדיקה שביצעו בשטח גילו שהוא נוהג בעודו פסול נהיגה, ללא רישיונות רכב תקינים, ללא ביטוח רכב תקף ובנוסף לכל הוא הזדהה בפני השוטרים בשם של אדם אחר.

במהלך הדיונים בבית המשפט צוין כי הנאשם מחזיק ברישיון משנת 1985 וכי יש לו 20 הרשעות תנועה. בחודש יוני 2017 הוגש תסקיר חיובי של שירות המבחן, שהעריך את מאמציו לעבור תקופת שיקום. לאור התסקיר החיובי קבעה השופטת רות וקסמן כי יש לאשר הסדר טיעון לפיו ישתתף הנאשם בפעילות חינוכית של עמותת "אור ירוק" במשך שנה, וכן ירצה 140 שעות לתועלת הציבור במועדון "אנוש" – בו יבצע עבודות תחזוקה וצביעה. זאת בנוסף לקנס של 5,000 שקלים שהיו מותנים בגזר הדין הקודם, וכן מאסר על תנאי למשך שנתיים לבל יבצע עבירת תנועה כלשהי.

עו"ד אביחי חג'בי, שייצג את הנהג, מסר בתגובה: "מדובר בגזר דין נכון וראוי בנסיבות העניין. בית המשפט מצא לנכון לתת משקל להליך השיקום שעבר מרשי. מדובר בקול קורא לפיו הרשות נתונה בידי כל אחד לעשות תשובה".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר