שבוע בטיחות בדרכים ברחובות
שבוע בטיחות בדרכים ברחובות

הולכים על בטוח ברחובות

עיריית רחובות מציינת את שבוע הבטיחות בדרכים. מיצג מתאונת דרכים אותנטית הוצג בבניין העירייה

פורסם בתאריך: 14.11.17 11:30

-->

שבוע הבטיחות בדרכים מצוין השנה בין התאריכים 12-16 בנובמבר, בדגש על "לוקחים אחריות – נלחמים על החיים". במסגרת זו נערכות ברחובות פעילויות מגוונות במטרה להעלות את נושא הבטיחות בדרכים לסדר היום הציבורי ולקדם נורמות חשיבה והתנהגות של לקיחת אחריות אישית.

השבוע נפתח בפעילות הסברה והצדעה לאזרח המבוגר בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, שם חולקה ערכת הסברה המותאמת לאזרח המבוגר. כחלק מציון הזיכרון הכללי להרוגי תאונות הדרכים בארץ במהלך שבוע זה, הוצב מיצג בלובי בניין העירייה, הבנוי מחלקי מכונית לאחר תאונה וגלעד עם נרות זיכרון.

אתמול (שני) התקיימה פעילות הסברה לתלמידי בית הספר סמילנסקי ומעלות משולם, יחד עם דיילים ופנטומימאים שהצטרפו לילדי משמרות הזה"ב ונתנו הסברים ודגשים בנושא הבטיחות בדרכים בהגעה וביציאה מבית הספר. אחר הצהריים התקיימה פעילות הסברה נרחבת לתושבים  בשלושה מוקדי סיכון בעיר על ציר רחוב הרצל.

בשבוע הבא, יום שני ה-20.11, ייערך הפנינג בקניון עופר רחובות עם תחנות יצירה לילדים, פעילויות והסברה בנושא בטיחות בדרכים, וחתימה על קיר אמנה לשמירה על הבטיחות בדרכים.

שבוע בטיחות בדרכים ברחובות

שבוע בטיחות בדרכים ברחובות

ראש העיר רחמים מלול: "'ונשמרתם לנפשותיכם' אינה רק סיסמא, אלא מחובתנו להקדיש משאבים בכל יום ויום על מנת למנוע את התאונה הבאה. שמירה על בטיחות בדרכים בעיר רחובות עוברת כחוט השני בעיסוק בפעילות הסברה וחינוך, אכיפה ותשתיות".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק התחבורה, רונן אהרוני: "השנה החלטנו למקד את הפעילויות בהסברה לאזרחים ותיקים ולהולכי הרגל בעיר. שבוע זה מצטרף לפעילות הרבה המתקיימת בעיר בנושא הבטיחות בדרכים, וברצוני לציין לטובה את שיתוף הפעולה הפורה בין אגפי העירייה למשטרת רחובות בכל התחומים הקשורים לנושא הבטיחות בדרכים".

מנהל המטה לבטיחות בדרכים, אייל לוי: "מלבד האחריות של גורמי הממשל השונים,  על כל אחד ואחת מאתנו, כמשתמשי דרך, לקחת אחריות אישית על נושא הבטיחות בדרכים במעגלי הסביבה השונים. ככל שניקח אחריות אישית רבה יותר – כך נוכל להשפיע יותר על בטיחותנו בדרך, כנהגים, כהולכי רגל, כנוסעים ברכב וכרוכבי אופניים".

רחמים מלול, רונן אהרוני והמיצג בבניין העירייה

רחמים מלול, רונן אהרוני והמיצג בבניין העירייה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר