כלב

"הפארק הזה הפך להיות גן חיות"

תושבי שכונת שרונה שבמזרח רחובות מתלוננים על תופעת כלבים משוחררים בגינה הציבורית

פורסם בתאריך: 15.11.17 11:05

-->

תושבי שכונת שרונה שבמזרח רחובות מתלוננים על תופעת כלבים משוחררים בגינה הציבורית. לדברי התושבים הפארק מרושת במצלמות, העירייה התריעה כנגד התופעה ופקחים אף מגיעים למקום, אך התופעה נמשכת.

תושב השכונה אומר: "פניתי למוקד העירוני עשרות פעמים בחצי השנה האחרונה. לצערי, התופעה ממשיכה. הכלבים, חלקם גדולים ומסוכנים, מסתובבים ללא רצועה ומסכנים את העוברים והשבים. לעיתים זה בשעות הלילה ולעיתים במהלך היום. עלול להיות כאן בסוף אסון. מעבר לזה יש בפארק צואת כלבים – בדשא ובאזור המתקנים, ואנו סובלים גם מרעש הנביחות. הפארק הזה הפך להיות גן חיות. בעירייה אמרו שהם לא יכולים להציב במקום שמירה כל הזמן, אז ביקשו ממני להתקשר בכל פעם שיש כלב. אכן עשיתי זאת, אבל עכשיו הם טוענים שעד שהפקחים מגיעים הכלבים הולכים".

"אנחנו משלמים ארנונה גבוהה ומקבלים שירות בינוני", מסכמים התושבים. "לא יכול להיות שברגע שנזעיק את העירייה יגיעו פקחים במקום לוכד חיות. יש בגן מצלמות, המוקד העירוני יכול לראות בעצמו מה קורה כאן ואיך כלבים מסוכנים וגדולים מסתובבים חופשי. צילמנו לא מעט סרטונים שממחישים את המציאות. חלק מאיתנו חוששים להוציא את הילדים לגינת המשחקים מחשש שאחד מהם יותקף על ידי כלב משוטט. אנחנו דורשים שהעירייה תעשה סוף לתופעה הזו ולא תגיב בתקשורת רק כדי לצאת ידי חובה".

מהעירייה נמסר: "הנושא מוכר ומטופל על ידי השרות הווטרינרי העירוני, יחידת האכיפה והמוקד העירוני. לצערנו בעלי כלבים משחררים את כלביהם בגינות ציבוריות ללא השגחה למרות האיסור על כך. העיריה מבצעת אכיפה לרבות מתן קנסות בסך 500 שקלים על מנת לאפשר לתושבים אחרים שימוש נאות בגינות. הפיקוח הווטרינרי מפגין נוכחות בגינת שרונה בשעות הערב ובמקום יש סיורים יזומים בשעות הלילה המאוחרות, על מנת לאכוף את האיסור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שמשון

    לגבי צואה של הכלבים זה מובן, אבל באופן כללי
    סתם חבורה של בכיינים כל השכונה הדפוקה הזאת.

  2. רינת

    הקהל החרדי השתלטו על הפארק, נגעלים מבעלי חיים בכללוזאת הסיבה האמיתית! כמעט ואין כלבים שמסתובבים בפארק כבר מזמן! ואם כבר מגיעים , אלו אנשים תרבותיים, כלבים ממושמעים ואוספים צואה.

  3. מיכל

    הנושא "מוכר". יש רק אדם אחד שמתלונן. רק אחד. משועמם. עסוק רק בכך. יושב כל היום ומתצפת על הפארק ומתפלל לאלוהים שרק יגיע כלב, ינבח, ינשוך.. אך מה לעשות ואוכלוסיית "החיות" דלילה בפארק? קשה, קשה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר