הבית שנפרץ שלוש פעמים בקרית משה
הבית שנפרץ שלוש פעמים בקרית משה

בית אחד, ארבעה חודשים, שלוש פריצות

ביתה של קשישה סיעודית המתגוררת בקרית משה נפרץ בפעם השלישית בארבעה חודשים. בני המשפחה: "כבר אין מה לגנוב שם"

פורסם בתאריך: 12.11.17 09:04

-->

בחודש יוני נפרץ ביתה של ד', קשישה סיעודית כבת 85 המתגוררת ברחוב יעקב טוכמן שבשכונת קרית משה ברחובות. לאחר אותה פריצה תפסה המשטרה חוליה שמנתה שני בני מיעוטים ועובד עיריית רחובות – מה שגרר גל של תגובות מביכות, בעיקר בשל העובדה כי עובד העירייה מכיר היטב את משפחת הקשישה. מאז אותו המקרה נפרץ ביתה של הקשישה פעמיים נוספות, כולל ביום חמישי בשבוע שעבר.

בני משפחתה של הקשישה אמרו לעיתון ערים השבוע: "אותו בית נפרץ שלוש פעמים תוך ארבעה חודשים. שבוע לאחר תפיסת הפורצים הראשונים הגיע לפנות בוקר חשוד שהתחזה לשוטר וביקש לפתוח את הדלת. אחד האחים הגיע לבית ובינתיים אותו חשוד ברח. כנראה שזה היה אחר החבר'ה מהחוליה שנתפסה, שרצה להמשיך את העבודה. המזל שסבתא לא פתחה לו את הדלת ובזכות זה היא ניצלה. ביום חמישי שעבר כנראה עקבו אחריה, ראו שהיא עולה לאוטובוס עם המטפלת בשעה 10:30 בבוקר ושוב פרצו לבית שלה. הפכו את הבית ואנחנו כבר לא יודעים מה לעשות. כבר אין מה לגנוב שם. בתכלס אף אחד כבר לא שם בבית הזה שום דבר. העובדה שהם נכנסו ולא גנבו שום פריט רק מוכיחה שכבר אין בבית מה לגנוב. מדובר בקשישה בת 85, סיעודית, שכולה מפוחד ורועדת. היא לא נרדמת ואנחנו חסרי אונים".

 

מה אומרים במשטרה?

"בכל פעם שזה קרה הזעקנו את המשטרה. מסרנו להם את התמונות ממצלמות האבטחה והחומר כעת נחקר על ידם לפי מה שהבנו. אני קוראים למשטרה להגביר את הנוכחות בשכונה, ובפרט לשים עין על הבית הזה. לא הגיוני שבשני מקרי פריצה נוספים לא ימצאו את החשודים. מסרנו למשטרה את כל התיעוד ורואים את החשודים בבירור".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בחודש יוני השנה התקבלה תלונה במשטרת ישראל על התפרצות לביתה של הקשישה, שבעקבותיה נפתחה חקירה ונעצרו חמישה חשודים, כנגד חלקם אף הוגש כתב אישום. בחודש נובמבר הוגשה תלונה נוספת על ניסיון התפרצות לביתה של הקשישה ונפתחה חקירה שעודנה מתנהלת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר