זירת התאונה והאופניים החשמליים
זירת תאונת אופניים חשמליים ברחובות

הנער מרחובות שנדרס בעת שרכב על אופניים חשמליים עדיין מחוסר הכרה

בני משפחתו של בן ה-16 מרחובות מתגודדים מאז התאונה סביב מיטתו, מתפללים ומצפים לנס. צפו בסרטון הבלעדי שצולם רגעים לאחר התאונה. אזהרה: התמונות קשות

פורסם בתאריך: 1.11.17 10:45

-->

ביום שישי לפנות בוקר, נער בן 16 מרחובות נדרס ברחוב רוז'נסקי בעת שרכב על אופניים חשמליים. הנער פונה לבית החולים קפלן במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מחוסר הכרה ומונשם, ובהמשך הלילה הוא הועבר לבית החולים בילינסון. בתחילה היה חשד כי מדובר בתאונת פגע וברח וכי נהג הרכב נמלט מזירת האירוע, אלא שכוח משטרה שהגיע למקום איתר בסופו של דבר את נהג הרכב בזירת התאונה ועיכב אותו לחקירה.

חובשי רפואת חירום במד"א, גל ישי וסרג'יו גרניק, שהעניקו טיפול רפואי לנער ופינו אותו לבית החולים במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה אופניים חשמליים שבורים. בסמוך על הכביש שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ככל הנראה לאחר שנפגע מרכב ונדרס. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה והעברנו אותו לניידת טיפול נמרץ שלנו שפינתה אותו לבית החולים כשמצבו קשה מאוד".

מאז התאונה מתגודדים בני משפחתו של הנער סביב מיטתו בבית החולים שניידר, מתפללים ומצפים לנס – שיתעורר וישוב אליהם. מכיוון שהנער הינו תלמיד בית הספר קציר ברחובות, הצוות החינוכי בקציר אסף את חבריו לשכבה ושוחח איתם על המקרה ועל הסכנות הכרוכות ברכיבה על אופניים חשמליים.

 

להערכת המשטרה הנער מעד עם אופניו החשמליים על הכביש בנתיב הנסיעה לכיוון צפון. רכב שהגיח מולו הספיק לבלום ולעקוף אותו מבלי שייפגע, אך הרכב שנסע אחריו לא הספיק להבחין בו והתנגש בו בעוצמה. כתוצאה מכך הנער נחבט קשות ונפגע בראשו.

 

סגן ראש העיר זוהר בלום, שנמצא בקשר עם המשפחה, אמר השבוע: "כולי תקווה שהנער יתעורר וישוב אלינו בקרוב. זה מקרה מזעזע ומבלי לרמוז חלילה למקרה הספציפי הזה, חשוב שנזכור ושנזכיר לילדינו כל הזמן לרכב על אופניים על פי החוק, לחבוש קסדה ולנסוע רק במקומות המותרים. אנחנו משקיעים הרבה משאבים במסע הסברה נרחב על תאונות הדרכים ונושא הבטיחות בדרכים. אני מאחל לנער רפואה שלמה ובהזדמנות זו מחזק את משפחתו".

מבית החולים שניידר נמסר: "מצבו של הנער מוסיף להיות קשה. הוא מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר