רחמים מלול, אבי מוזס ודורון מילברג בחנוכת מרכז התעסוקה ברחובות
רחמים מלול, אבי מוזס ודורון מילברג בחנוכת מרכז התעסוקה ברחובות

נחנך מרכז תעסוקה ייחודי במרכז העיר רחובות

המקום החדש יספק קורסים בנושא מחשבים, סייבר וטכנולוגיה מתקדמת, על מנת להוציא את הציבור שנפלט משוק העבודה ולהעבירם למסלול חיובי של עובדים יצרניים אשר אינם תלויים בקצבאות הביטוח הלאומי ובשרותי הרווחה

פורסם בתאריך: 30.10.17 14:45

-->

ביום ראשון השבוע נחנך מרכז תעסוקה ייחודי במרכז העיר רחובות, שיתנהל תחת אגף הרווחה בהנהלת אירית שפריס. חנוכת המרכז נערכה בהשתתפות ראש העיר רחמים מלול, שאף קבע את המזוזות במקום.

רחמים מלול ואבי מוזס בעת קביעת המזוזה במרכז התעסוקה

רחמים מלול ואבי מוזס בעת קביעת המזוזה במרכז התעסוקה

 

מלול: "למרכז הזה יש תפקיד חברתי מאוד חשוב ואם הוא יצליח אז עשינו מהפכה בעיר. ברחובות אחוז האבטלה מאוד נמוך, בערך בין שלושה לארבעה אחוז, ואני רוצה שהוא יהיה נמוך יותר באחוז אחד לפחות. המטרה היא אחת ויחידה – לסייע לציבור למצוא עבודה".

לאחר שהודה מלול למנכ"ל העירייה דורון מילברג, למחזיק תיק הרווחה אבי מוזס ולראש לשכתו דודי אשכנזי, הוא סיים את דבריו בהומור וציין: "המטרה שלכם בתוך שנה-שנתיים היא לחסל את מאגר דורשי העבודה ברחובות. אז תישאר לנו רק הבעיה שלכם ואני מבטיח שנמצא לכם מקום".

עו"ד אבי מוזס: "לפני כשנה פנו אלינו ממשרד הרווחה ואמרו לנו שאנחנו נבחרנו אחרי שלושת הערים הגדולות בארץ לבניית המרכז התעסוקתי. הפרויקט מסובסד על ידי משרד העבודה והרווחה בסכום של מיליון וחצי שקלים, הממשלה תקצבה במיליון וחצי והעירייה בחצי מיליון. במרכז יעבדו 12 עובדים ומנהל מחלקה שיתנו מענה לכל אזרח אשר נפלט משוק העבודה. העזרה תינתן לאנשים מעל לגיל 35. החשיבות היא גדולה במיוחד לאור העובדה שבתוך שש שנים ייעלמו 50 אחוז מהמקצועות שמצויים היום בשוק העבודה לאור הקדמה הטכנולוגית. המקום החדש יספק קורסים בנושא מחשבים, סייבר וטכנולוגיה מתקדמת, על מנת להוציא את הציבור שנפלט משוק העבודה ולהעבירם למסלול חיובי של עובדים יצרניים אשר אינם תלויים בקצבאות הביטוח הלאומי ובשרותי הרווחה. המקום ישרת את העיר רחובות וסביבתה, מנס ציונה ועד גדרה. הוא יכלול גם עובדים סוציאליים, אנשי מחשבים, קבוצות תמיכה להוצאה ממעגל העוני והאבטלה, ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר