בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)
בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)

עורך דינו של המורה החשוד בקיום יחסי מין עם תלמידתו: "מרשי מכחיש את עצם קיום יחסי המין מכל וכל"

עו"ד אלון קריטי שמייצג את המורה: "מרשי מכחיש את עצם קיום יחסי המין, אך אינו מכחיש את מערכת היחסים המיוחדת שהתנהלה ביניהם"

פורסם בתאריך: 30.10.17 14:19

-->

 

כפי שפורסם אתמול ב"ערים", באחת מתחנות מרחב השפלה במשטרה התקבל דיווח על מורה שעל פי החשד קיים קשר מיני עם תלמידה במוסד החינוכי בו הוא מלמד. החשוד נעצר לחקירה והובא היום (שני) בפני שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, שהחליטה להאריך את מעצרו ביומיים.

על הפרשה הוטל צו איסור פרסום בכדי למנוע את זהות המורה, התלמידה והמוסד החינוכי בו התרחש המקרה, אך ניתן לומר כי התלמידה היא זו שהתלוננה כנגד המורה.

אחד מתלמידי בית הספר אמר ל"ערים": "הוא המורה הכי טוב שהיה לי. כל התלמידים בקשר טוב איתו, הוא סחבק ומדבר בגובה העיניים. כולנו תקווה שמה שפורסם לא נכון ושהוא יחזור אל בית הספר שהוא כל כך אוהב ומשקיע בו".

 

במערכת החינוך ברשות המקומית שבה אירע המקרה הביעו תדהמה: "בית הספר הזה הוא אחד מהטובים ברשות, עם צוותי חינוך והנהלה מעולים. כולנו היינו בהלם ממה ששמענו בכלי התקשורת ואנחנו מקווים שהפרשיה הזו תסתיים במהרה ותהיה מאחורינו".

עו"ד אלון קריטי שמייצג את המורה, אמר השבוע: "מרשי מכחיש את עצם קיום יחסי המין, אך אינו מכחיש את מערכת היחסים המיוחדת שהתנהלה ביניהם. לצערי המתלוננת, מסיבות השמורות עמה בשלב הזה, טענה כי הם קיימו יחסי מין בהסכמה. כאמור, מרשי מכחיש את עצם קיום יחסי המין מכל וכל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר