רחובות מבט כללי, צילום רון אוריאל, באדיבות דוברות העירייה
רחובות מבט כללי, צילום רון אוריאל, באדיבות דוברות העירייה

מה אתם חושבים על העיר? יצא לדרך הסקר הגדול של רחובות

מטרת סקר חווית התושב היא לשפר את השרות, הנראות, הניקיון ועוד. קישור לסקר בכתבה

פורסם בתאריך: 10.11.25 12:13

"זה הקול בשבילך": עיריית רחובות יוצאת בימים אלו בתכנית רחבת היקף, לשיפור השירות העירוני בכל התחומים. התכנית תתבסס על סקר מקיף שייבחן את חוויית התושב ויאפשר לתושבות ולתושבים להשמיע את קולם בנושאים כדוגמת נראות המרחב הציבורי, מפגעי ניקיון, גינון, טיפול בתשתיות, ביטחון, חינוך ועוד, להצביע על ליקויים קיימים ולקחת חלק בעיצוב תכניות העבודה העירוניות לשנים הקרובות.

התושבות והתושבים יוכלו להשמיע ולהשפיע, הסקר המלא בקישור >> https://did.li/ivnmC

בעירייה מציינים כי סקר חוויית התושב הוא כלי שבאמצעותו תוכל העירייה ללמוד את השטח דרך עיניי התושבות והתושבים, ונועד, בין היתר, לבחון את טיב השירות העירוני הקיים כיום, החל מחזות העיר, דרך ביטחון, תחבורה ותשתיות ועד לשירותים העירוניים והקהילתיים. כל תושבת ותושב מוזמנים לשתף באופן ישיר את הדרך שבה הם חווים את העיר, ואף להצביע, לדוגמא, על איזורים שלדעתם לא נקיים באופן קבוע או מקומות עם ליקויים בתשתיות. בנוסף, מוזמנים הנשאלים להציע באופן חופשי הצעות לשיפור ושדרוג המרחב הציבורי או השירותים העירוניים. הסקר אנונימי, קצר (כ-5 דקות לערך), וכל תשובה, בכוחה להשפיע ישירות על הדרך שבה תפעל העירייה.

הסקר מהווה את הנדבך הראשון, שעל בסיסו תיבנה תכנית אסטרטגית עירונית רחבת היקף לשיפור השירות לתושב. במסגרת התכנית מקיימת העירייה מדי שבוע פעילות ממוקדת בשכונות העיר, הכוללת טיפול בניקיון, גינון ותיקוני תשתיות, תוך שיפור חזות המרחב הציבורי. במקביל, החלה העירייה בתהליך לשיפור זמני התגובה לטיפול במפגעים, להרחבת ערוצי השירות העירוני, בהם וואטסאפ מנכ"ל, ונוצרו אפיקים חדשים לשיח ישיר עם הציבור באמצעות סקרים ופעילות שוטפת בזמן אמת.

 

בימים אלו מוצבים ברחבי העיר שלטי חוצות ומכוונים עליהם יופיע ברקוד לסריקה שיוביל ישירות לסקר. בנוסף, עבור האוכלוסייה שאינה משתמשת בטלפונים חכמים, קיימת האפשרות למלא את הסקר בנקודות הבאות:
• מרכז חוויות מהות, רח' משה זכריה 13, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-9:00
• מרפ"ד רבדים , רח' ההגנה 46. נשים: ימים א'-ב', בין השעות 21:00-19:00, ימי ה', בין השעות 22:00-20:00. גברים: ימי ג', בין השעות 21:00-19:00.

ראש העירייה מתן דיל: "השירות לתושב עומד תמיד לנגד עיניי, והוא שנמצא בבסיס כל העשייה העירונית. סקר חוויית התושב לא נולד במטרה לקבל ציונים לעבודת העירייה, אלא מהווה כלי חשוב שיאפשר לנו ללמוד באופן ישיר מהציבור מה עובד היטב ומה דורש שיפור, כדי שנוכל לתכנן ולפעול בהתאם לצרכים האמיתיים של התושבות והתושבים. יש לנו עובדות ועובדי עירייה מצוינים, ובאמצעות תוצאות הסקר נדע למקסם ולדייק את העבודה למען העיר ותושביה".

חברת המועצה ומחזיקת תיק קש"ת (קהילות ושירות לתושב), רו"ח מיכל וולקני: "יצירת חיבור חזק ומחודש בין עובדות ועובדי העירייה המסורים ובין תושבות ותושבי העיר הזקוקים להם, הייתה הסיבה העיקרית להצטרפות שלי למועצה. בשאלון זה אנחנו ממשיכים לבקש ולהבין מהם הרצונות והצרכים של הציבור ואיפה הפערים בהם הוא נתקל, על מנת שנוכל לדייק, לשפר ולהיטיב את השירות אותו נותנת העירייה".

הסקר פתוח לציבור באתר העירוני וברשתות החברתיות של העירייה.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר