אוהל זכור ליצחק רבין בשנים עברו
אוהל זכור ליצחק רבין בשנים עברו

"זו לא שאלה של ימין או שמאל אלא של מחויבות לעתידנו המשותף"

עיריית רחובות, תנועת דרור-ישראל ותנועת הנוער העובד והלומד בשיתוף בתי הספר ותושבי העיר, יציבו 'אוהל זכור' במהלך שלושה ימים, לציון 22 שנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין. תערוכה בנושא תוצג במספר מוקדים בעיר ויתקיימו מגוון של אירועים תרבותיים לציבור

פורסם בתאריך: 25.10.17 12:21

-->

עיריית רחובות, בשיתוף התנועות דרור-ישראל והנוער העובד והלומד יקיימו זו השנה התשיעית "אוהל זכור" בימים ראשון-שלישי בשבוע הבא, בין התאריכים 29-31 באוקטובר. האוהל יהווה מרכז תרבות וזיכרון קהילתי לציון יום השנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון, יצחק רבין ז"ל. הציבור יוזמן למעגלי שיח לתערוכה בנושא הרצח ולמגוון פעילויות תרבותיות.

רכז הפעילות, עומרי דותן: "יש לנו עוד דרך ארוכה כחברה על מנת ללמוד את הלקח. מוטלת על כולנו חובה גדולה מאוד – לשמור על הדמוקרטיה בישראל ולחזקה. זו לא שאלה של ימין או שמאל אלא של מחויבות לעתידנו המשותף".

האוהל יוקם באולם חוויות מופת ומטרתו לחזק הדמוקרטיה וקריאה למאבק בגילויים של גזענות ואלימות המסכנים אותה. במסגרת זו תוצג במקום תערוכה המדגישה את האווירה הציבורית שקדמה לרצח ודורשת תשובה לשאלות כיצד נמנע את הרצח הפוליטי הבא ומה עלינו ללמוד ולעשות כדי לתקן את החברה בישראל אחרי הרצח. בתערוכה מתקיימות הדרכות מאורגנות לקבוצות בכל הגילאים. בערבים מתקיימים ב"אוהל" מגוון רחב של אירועים תרבותיים.

 

ביום ראשון (29.10) יתקיים אירוע קהילתי בהובלת קריית החינוך על שם רון ארד בשכונת רחובות ההולנדית. בנוסף ייערך אוהל פתוח לציבור הרחב בהדרכת קבוצת נוער ומבוגרים באולם חוויות מופת.

ביום שני (30.10) יתקיים אחר הצהריים אירוע הורים וילדים "והגדת לבנך" – הורים מספרים לילדיהם על הרצח ומשמעויותיו. האירוע כולל  הכולל סדנאות מודרכות והזמנה לשיחה בין הורים לילדיהם על הדמוקרטיה.

ביום שלישי (31.10) תוצב תערוכה משעות הבוקר עד הצהריים ברחבת לובי עיריית רחובות, הפתוחה לציבור הרחב ולעובדי העירייה במעמד ראש העיר, רחמים מלול.

בשלישי בשעה 20:00 יתקיימו בחוויות 'שוויץ המדע' מעגלי שיחה בהשתתפות תושבי העיר, שיעסקו בשאלה – כיצד נתמודד כחברה דמוקרטית עם האתגרים שלפנינו?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר