גיורא בן ארי ואנשי מחאת הזבל בפגישת הסולחה
גיורא בן ארי ואנשי מחאת הזבל בפגישת הסולחה

גיורא בן ארי ואנשי מחאת הזבל ערכו פגישת פיוס

בן ארי: "רציתי לקיים את המפגש הזה לטובת העיר. הייתה אווירה נהדרת וסיכמנו שנשלב כוחות ונוביל את העיר למקום אחר וטוב יותר"

פורסם בתאריך: 25.10.17 10:51

-->

אמש (שלישי) נערכה פגישת פיוס היסטורית בין חבר מועצת רחובות ומחזיק תיק שיפור פני העיר, גיורא בן ארי, לבין מובילי מחאת הזבל והעומדת בראשם קייסי חזי. זאת בתיווכם של יניב עבדי ואשר פרי. הפגישה התקיימה כשנה לאחר שהמחאה יצאה אל הדרך – שנה שבה השתלחו הצדדים זה בזה בנושאי נראות העיר והאשפה ברחובות.

הבוקר, התייחס בן ארי לראשונה לפגישה ואמר ל"ערים": "רציתי לקיים את המפגש הזה לטובת העיר. ישבנו עד שעה 22:45 בלילה בביתו של יניב עבדי במרכז העיר, הייתה אווירה נהדרת, אווירה של סולחה, ואפילו התנשקתי בסוף עם קייסי. לגיורא בן ארי חשובה הצלחתו של ראש העיר יותר מכל אחד אחר. הסברתי לאנשי המחאה שהכתבה והדברים שלי בעיתון 'ערים' באה ממקום שנפגעתי מכל המחאה והתלונות, כי עבודת אגפי הגנים והתברואה נעשית על הצד הטוב ביותר וכולם באמת עובדים קשה מאוד, כולל גיורא בן ארי. העלינו את העובדות, שהדברים תלויים בתקציבים ובגורמים נוספים. רשמתי את הדברים שנאמרו על ידם ואני אעביר אותם. הייתה אווירה ממש טובה, הם הסבירו שהם לא פועלים מטעמים פוליטיים אלא מתוך תחושת רצון פנימית לשפר את מצב ניקיון העיר, ומתוך אכפתיות. אני מאוד מעריך אותם על כך. סיכמנו שנשלב כוחות ונוביל את העיר למקום אחר וטוב יותר. הם הסכימו איתי וקבענו על המשך שיתוף פעולה חיובי".

 

מתי ידעת על הרצון לקיים את הפגישה?

"קיבלתי הודעה לפני מספר ימים וישבתי וחשבתי עם עצמי. לא שיתפתי אף אחד במידע על הפגישה שהם ביקשו, רק הראיתי לראש העיר את ההודעה שלהם והוא נתן את ברכתו ללכת אליה. הכל למען זה שהעיר תיראה יותר טוב ומתוך ראייה ששיתוף הציבור זה תמיד דבר חיובי. ואכן, שמחתי לפגוש אותם. לפני הפגישה סיירתי עם סגן מנהל האגף, ערן יחיא, שעושה עבודה מדהימה, אבל אפילו לו לא סיפרתי על הפגישה המתוכננת. היחידים שידעו על כך לפני הפגישה היו ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ואשתי, שאמרה לי: 'גיורא, מריב לא נבנים, זה הכל'. עוד מעט אקפוץ לעירייה ואעדכן את ראש העיר ואת המנכ"ל על הפגישה החיובית".

תגובות

3 תגובות
  1. איציק

    הכל טוב ויפה עד שתקבלו תפקיד ואז המחאה תלך ל….
    ואתם תצטרפו למקום שדואג לתפקיד ולתנאים בלבד

  2. מילה- מייסדת המחאה

    תגובה לאיציק- אל תדאג, בתור זו שהקימה את המחאה אני יכולה להבטיח לך שאני לא רוצה שום תפקיד בעירייה ואני אפעל בהתנדבות תמיד לטובתנו- התושבים.
    אם קייסי או ניב או יניב ירצו לקבל שם עבודה, בשמחה, אפרגן להם, זה לא אומר שיקרה משהו למחאה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר