בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)
בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)

השתחרר מגולני ונעצר בחשד לסחר בסמים

בחיפוש שערכה המשטרה בקומת הקרקע של הבניין של הצעיר נמצאו שתי חבילות סמים במשקל 46 קילוגרם

פורסם בתאריך: 29.10.17 07:26

-->

תושב נס ציונה שהשתחרר באחרונה מצה"ל בתום שירות בגולני, נעצר ביום שני השבוע לאחר שבחיפוש שערכה המשטרה בקומת הקרקע של הבניין שלו נמצאו שתי חבילות סמים במשקל 46 קילוגרם. בנוסף, תפסו השוטרים ברשותו 1,250 שקלים. בדיון להארכת מעצרו שהתקיים בבית משפט השלום בראשון לציון, טענו נציגי המשטרה כי בשל כמות הסמים שנמצאה הם מייחסים לו סחר בסמים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים ולהמשיך בחקירה בעודו שוהה מאחורי סורג ובריח.

עו"ד אביחי חג'בי המייצג את החשוד אמר בדיון: "עם כל הכבוד, שתי החבילות לא נתפסו בביתו אלא במתחם שנמצא במקום מגוריו. מדובר במתחם של שלושה בניינים וכמו שהסם יכול להיות של פלוני, הוא גם יכול להיות של אלמוני. מדובר בבחור צעיר, נעדר עבר פלילי, ששירת בגולני".

 

השופט אייל כהן ציין בהחלטתו: "במהלך הדיון הוצגה בפני ראיה מצולמת באמצעות טלפון נייד, אשר יש גם בה להעצים את החשד לביצוע עבירת הסחר. לאחר ששמעתי את הצדדים ובשם לב לחומר החקירה שהוצג בפני נחה דעתי כי יש לאשר את מיצוי החקירה. עם זאת סבורני כי אין מקום להיעתר לבקשת המעצר במלואה וכי פעולות החקירה הנדרשות ניתנות לביצוע בפרק זמן קצר יותר מזה שמתבקש. אני מורה על הארכת מעצרו בארבעה ימים".

לאחר הדיון אמר עו"ד חג'בי ל"ערים": "לטעמנו מדובר בהחלטה שגויה. אם אכן מדובר באדם מסוכן אזי חזקה על המשטרה שלא הייתה ממתינה עם מעצרו. מכל מקום מדובר באדם צעיר נעדר עבר פלילי".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר