מימין: עוזי דיין, אורלי הלל ומתן דיל
מימין: עוזי דיין, אורלי הלל ומתן דיל

גם השנה 200 מלגות יחולקו לסטודנטים בני רחובות ממפעל פיס

במפעל הפיס התרשמו מהפעילות של מרכז 'עתידים' ברחובות ואישרו לחלק שנה נוספת 200 מלגות בסך 10,000 שקלים תמורת 120 שעות תרומה לקהילה

פורסם בתאריך: 23.10.17 12:10

-->

הצלחת חלוקת המלגות של מפעל הפיס ברחובות הובילה את הנהלתו לאשרר מחדש חלוקת 200 מלגות לסטודנטים תושבי העיר גם השנה. בשבוע שעבר התקיים ביקור של 50 נציגים ממפעל הפיס, ובראשם היו"ר עוזי דיין, במרכז הצעירים 'עתידים' שבו התרשמו לטובה מהנעשה במסגרת הפעילות החברתית ברחובות – שנעשית בתמורה למלגה בסך 10,000 שקלים. יונתן סילמגור, סטודנט-מנטור מתוכנית סלפ"י המופעלת על ידי עתידים, ובה סטודנטים חונכים צעירים המשלימים 12 שנות לימוד, סיפר על תהליך המנטורינג. מרים, תלמידה מתוכנית השלמת בגרויות סיפרה על החשיבות של הקשר עם הסטודנטית-המנטורית שליוותה אותה והתרומה שלה להצלחתה בלימודים . שרי יבלוביץ מכפר הסטודנטים בקרית משה סיפרה על פעילותם בשכונה ועל היתרון בפעילות במקום בו אתה מתגורר. נריה ברונר שניידר ולירון עזריאל מתוכנית "פרס לאב רחובות" סיפרו על שיתוף הפעולה של מכללת פרס עם האגף לשירותים חברתיים, ועל פעילות הסטודנטים עם ילדים ונוער. דנה ולרו מתוכנית "הזדמנות שניה" סיפרה על התוכנית להשלמת תואר ראשון, המעניקה מלגה ותמיכה לנשים מעל גיל 35 ברכישת תואר ראשון. טלי חייט, מנכ"לית עמותת "חברים למסע" הפועלת במסגרת "מלגת אהרון" לליווי ילדים עם צרכים מיוחדים, דיברה על חשיבות שיתופי הפעולה ועל ההזדמנות שמפעל הפיס נותן באמצעות המלגות. דפנה, אמא של ילד הלוקה באוטיזם הלוקח חלק בתוכנית, ריגשה את הנוכחים ודיברה על העזרה המשמעותית של סטודנטים למשפחות. דפנה ציינה את העובדה שהילד שלה, שמקבל ליווי של סטודנט, נהנה מתשומת לב ממוקדת שמסייעת לו רבות.

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "לפני חמש שנים התחלנו עם קרן מלגות עירונית בת 150 אלף שקלים בלבד, וכיום אנחנו מעניקים מלגות על סך כולל של 2.2 מיליון שקל. אנו מברכים על העבודה המשותפת עם מפעל הפיס. בנוסף לעזרה הכלכלית לסטודנטים במלגה, העיר זוכה אף היא לפעילות מקודשת של התנדבות למען הקהילה".

מנכ"ל מפעל הפיס, עוזי דיין: "אני רוצה להודות לאורלי הלל, מנהלת מרכז צעירים עתידים, ולכל הצוות הנפלא שעושה כאן עבודה משמעותית מאוד. אנחנו במפעל הפיס מעודדים את נושא המלגות כיוון שיש קשר ישיר בין השכלה לבין תעסוקה ויכולת השתכרות. אנחנו מקצים את התקציב, אך החוכמה היא לנצל אותו נכון. כאן ראינו חלוקה מצוינת של המשאבים, עשייה ענפה ומבורכת המזכה הן את הסטודנטים והן את הקהילה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר