סמים (צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

אישום: מכר סמים דרך אפליקציית "טלגראס"

כנגד סוחר סמים מנס ציונה, המכונה "Wolfnight", הוגש כתב אישום ובו 60 אישומים

פורסם בתאריך: 19.10.17 16:07

-->
בתום חקירה של משטרת ישראל, הוגש היום (חמישי) כתב אישום ובו 60 אישומים נגד רן עוואדט, בן 29 מנס ציונה, המתארים עשרות מקרים שונים בהם  סחר בסמים.
על פי כתב האישום, פתח הנאשם חשבון משתמש תחת השם "Wolfnight" ביישומון ששמו "טלגראס", המבוסס על יישומון "טלגרם", דרכו נוצר קשר אנונימי בין משתמשים שונים לצורך רכישה וקנייה של סמים.
עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם סחר בסמים מסוג קנאביס באמצעות היישומון, על ידי מכירתו לצעירים, בביתו ובמקומות שונים הסמוכים לביתו בנס ציונה. על מנת לשווק את הסם, פרסם הנאשם את הסם ביישומון באמצעות תמונה, סוג הסם והמחיר המבוקש. משתמשים אחרים ביישומון פנו אל הנאשם על מנת לתאם את רכישת הסם.
סמים שיועדו למכירה (צילום: דוברות המשטרה)

סמים שיועדו למכירה (צילום: דוברות המשטרה)

 

לצורך אימות פרטים, ובטרם התבצעה העסקה, דרש הנאשם מכל לקוח לשלוח אליו באמצעות היישומון תמונה של עצמו מסמן את הספרה 3 או 4 באמצעות אצבעותיו לצד צילום תעודת זהות או רישיון נהיגה, וכן צילום מסך מתוך יישומון "פייסבוק". לאחר אימות הפרטים, תיאם הנאשם המועד והמקום לביצוע עסקת הסם.
דרש תמונה של הלקוח

דרש תמונה של הלקוח

 

דרש תמונה של הלקוח

דרש תמונה של הלקוח

 

הנאשם נעצר בתאריך 25.9.17 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. היום (חמישי) הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד תום ההליכים בגין סחר בסמים והחזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר