תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)
תחנת משטרת רחובות (צילום ג'ני גפטרשוסטר)

כתב אישום הוגש נגד הפורץ הממשש

הנאשם: ספיאן אבו זעילה, בן 36 מנס ציונה, שביצע סדרת התפרצויות לבתים ברחובות, גנב רכוש רב וביצע מעשים מגונים בנשים המתגוררות בבתים אליהם פרץ

פורסם בתאריך: 17.10.17 15:45

-->

לאחר פעילות מסועפת של צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל, הוגש היום כתב אישום ובו תשעה אישומים נגד ספיאן אבו זעילה, בן 36 מנס ציונה, בגין ביצוע סדרת התפרצויות לבתים ברחובות, גניבת רכוש רב וביצוע מעשים מגונים בנשים המתגוררות בבתים אליהם פרץ.

תחילתה של החקירה בראשית חודש אוגוסט השנה, עת התקבלו תלונות על מספר אירועי התפרצות לבתים ודירות ברחובות בהן נהג הפורץ, בחלק מהמקרים, לבצע מעשים מגונים במתלוננות המתגוררות בבתים אליהם פרץ.

על פי כתב האישום, באחד המקרים פרץ הנאשם לדירת קרקע ברחובות ונכנס לדירה דרך חלון חדר האמבטיה. באותו הזמן ישנה בעלת הדירה על הספה בסלון הבית כשלצידה ישנה בתה בת השמונה. הנאשם התיישב לצידה על הספה וביצע בה מעשה מגונה. צעקותיה של בעלת הדירה הבריחו את הנאשם מהמקום.

במקרה אחר על פי כתב האישום, פרץ הנאשם לבית פרטי ברחובות, נכנס לחדר השינה של ההורים הישנים התיישב לצידה של האישה הישנה וביצע בה מעשה מגונה. האישה שנבהלה התעוררה והבריחה את הנאשם שהשליך מידיו תוך כדי מנוסה רכוש שגנב מהבית.

עוד עולה מכתב האישום כי במקרה נוסף פרץ הנאשם לבית פרטי ברחובות, נכנס לחדר השינה בו ישנו בני הזוג הגרים בבית, התיישב לצד האישה וביצע בה מעשה מגונה. גם במקרה זה צעקותיה של האישה הבריחו את הנאשם שהשליך מידיו את הרכוש שגנב מהבית.

החשוד נעצר בתאריך 8/10/17 ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. כאמור היום (שלישי) הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד תום ההליכים בגין התפרצות למקום מגורים, מעשה מגונה באדם, גניבה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר