רחמים מלול
רחמים מלול

רחמים מלול: "בעיניי זו החלטה הזויה להשבית את מערכת החינוך היסודי בעיר"

ראש עיריית רחובות רחמים מלול, ומנכ"ל העירייה דורון מילברג, שלחו למזכ"לית הסתדרות המורים מכתב תגובה בנושא השביתה וסכסוך העבודה של הסתדרות המורים

פורסם בתאריך: 17.10.17 15:26

-->

היום (שלישי), שלחו ראש עיריית רחובות רחמים מלול, ומנכ"ל העירייה דורון מילברג, מכתב למזכ"לית הסתדרות המורים ובו תגובה לכוונת הסתדרות המורים להכריז על סכסוך עבודה ולהשבית החל מה-5 בנובמבר את בתי הספר היסודיים בעיר.

המכתב המדובר מובא כאן במלואו:

 מכתבם של רחמים מלול ודורון מילברג

מכתבם של רחמים מלול ודורון מילברג

 

ל"ערים" נודע כי אחד מהאנשים שעומדים במוקד החיכוך בין הסתדרות המורים לעירייה הינו אב הבית זוהר ועלני (49), שהיה אמור לעבור לעבוד בבית הספר נבון. לעיתון "ערים" אמר השבוע ועלני: "אני 30 שנה עובד בעירייה, מתוכם 20 שנה כאב בית בבתי הספר השונים. שבע שנים הייתי אב הבית בבית הספר הדרים ולפני החג הונחיתי על ידי יו"ר ועד העובדים לעבור אל בית הספר נבון שבשכונת רחובות ההולנדית. אני לא יודע מה יש למנהלת נגדי, אבל כשהיא ראתה אותי בפתח בית הספר היא אמרה לי לעזוב את המקום ושאבינועם, אב הבית הקודם, נשאר אצלה ולא עובר לבית הספר הדרים. מכל הסיפור הזה נוצר כל הבלגן ואין לי שמץ של מושג מה עשיתי לה רע. היא אפילו לא מכירה אותי מלבד ראיון קצר שבו היא ישר קבעה שאני לא מתאים לה. אני מקווה שהנושא יסתדר ושסוף סוף אתחיל לעבוד במקום החדש".

יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות, רמי מדהלה, הגיב גם הוא לדברים ואמר: "לגבי אבות הבית, מה הם, שבחי"ם? הם עובדי עירייה! מה זאת אומרת שלא יכניסו אותם לבית הספר? אני אמשיך להילחם למען עובדי העירייה כדי שנוכל לתת את השירות הכי טוב למען ילדי העיר".

ל"ערים" הוסיף ראש העיר רחמים מלול את התגובה הבאה לשביתה המסתמנת: "בעיניי זו החלטה הזויה להשבית את מערכת החינוך היסודי בעיר, הכוללת כ-16 אלף תלמידים, עקב שיבוץ של אב בית כזה או אחר בבית הספר. אינני מעלה על דעתי שבית הדין לעבודה יאשר השבתה על הרקע הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר