אירוע רוכבים עצמאות ברחובות בשנה שעברה, צילום באדיבות דוברות העירייה
אירוע רוכבים עצמאות ברחובות בשנה שעברה, צילום באדיבות דוברות העירייה

בשל המצב: זה האירוע הגדול שבוטל ברחובות

העירייה חליטה לבטל השנה את אירוע רוכבים עצמאות, בשל האילוצים הביטחוניים. קיום האירוע היה כרוך בסגירה של צירים רבים ברחבי העיר ובתנאי אבטחה חסרי תקדים

פורסם בתאריך: 30.4.24 11:51

-->

עיריית רחובות ומשטרת ישראל, החליטו במשותף לבטל השנה את אירוע "רוכבים עצמאות" בעיר. ההחלטה על ביטול האירוע התקבלה ממספר סיבות עיקריות: המצב הביטחוני המורכב בו מדינת ישראל נמצאת מאז ה-7/10: קיום אירוע מסוג זה הכולל אלפי משתתפים הרוכבים בתנועה מהירה בעת ובעונה אחת הינו מורכב מאוד בהיבט אבטחת האירוע וביטחון המשתתפים בו. קיום האירוע ידרוש תנאי אבטחה חסרי תקדים שיקשו על הרוכבים במסלול והמשתתפים בפעילות. בנוסף חשוב לציין כי תנאי האבטחה המורכבים ידרשו הגדלה משמעותית בתקציב האירוע המשוערת במאות אלפי שקלים.

חסימת כבישים בכל רחבי העיר לצורכי אבטחה: קיום האירוע בתנאים הביטחוניים הקיימים ידרוש סגירה הרמטית של כ-420 צירים בכל רחבי העיר, דבר שעלול להוביל לפקקי תנועה חמורים ואף לשיתוק תחבורתי עירוני עד שעה מאוחרת מאוד ביום העצמאות.

בהתאם לסיבות אלה החליט ראש העירייה, מתן דיל, לבטל את אירוע רוכבים עצמאות בשנה זו. נזכיר כי מוקדם יותר החודש ערכה עיריית רחובות סקר תושבים ובו הזמינה את התושבים לבחור כיצד יראו אירועי ערב יום העצמאות. עיריית רחובות תפרסם בימים הקרובים את אירועי ערב יום העצמאות – שהתקבלו בהתאם להחלטת התושבים בסקר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר