עידית סילמן, צילום לע"מ
עידית סילמן, צילום לע"מ

במהירות שיא, בתוך יממה: המשטרה עצרה את ירדן מן והגישה נגדה כתב אישום על תקיפת סילמן

הכי מהר שאפשר: כך אפשר להגדיר את הגשת כתב האישום נגד ירדן מן, מורה מרחובות. עו"ד יוני נוסבאום, המייצג את ירדן מן: "הגשת כתב אישום תוך 24 שעות, לא ראיתי אף פעם דבר כזה"

פורסם בתאריך: 26.1.24 08:50

-->

לא תמיד האזרחים מרוצים ממהירות התגובה של המשטרה ומהירות ההיענות לתלונות ולקריאות, אבל כאן, אין ספק שהמשטרה פעלה מהר. התביעה המשטרתית הגישה אתמול בתחנת רחובות, כתב אישום נגד תושבת העיר, ירדן מן, בחשד שתקפה את השרה עידית סילמן.

עו"ד יוני נוסבאום, מייצג את ירדן מן

עו"ד יוני נוסבאום, מייצג את ירדן מן

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת רחובות פתחו ביום רביעי בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה של סילמן ברחוב בעיר. שוטרי התחנה עיכבו לחקירה את מן, מורה ותושבת העיר בשנות החמישים לחייה בחשד למעשה, בסיומה נעצרה, כאשר בית המשפט האריך את מעצרה ביום. יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז, הגישה אתמול כתב אישום נגד מן הנאשמת בגין תקיפת עובד ציבור, היזק לרכוש במזיד ואיומים.

מקורביה של מן אמרו ביממה האחרונה לתקשורת כי לא תקפה את סילמן, ואחד מהם אמר שיש לכך "ריח פוליטי". כמו כן ציינו כי אין תיעוד מצולם המוכיח כי סטרה לסילמן כפי שנטען. מן התעלפה בבית המשפט ופונתה לאחר הדיון לבית החולים. לאחר מכן שוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים.

בכתב האישום נטען כי "ביום 24.1 בשעה 09:55 או בסמוך לכך, שהתה מן בסמוך לחנות בגדים בדרך ירושלים ברחובות … באותן נסיבות החלה מן לצלם את המתלוננת סילמן ולהטיח בה שהיא רצחה אנשים במלחמה וכי תהרוג אותה  … המתלוננת סילמן ביקשה ממנה לחדול והתקשרה למוקד 100 של המשטרה וביקשה את פרטיה … משסירבה מן למסור את פרטיה החלה המתלוננת סילמן להתקרב לעברה ולצלם אותה … בתגובה סטרה מן למתלוננת, גרמה לאדמומיות בלחייה, והטלפון של המתלוננת נפל והמסך נסדק".

עו"ד יוני נוסבאום, המייצג את ירדן מן, אמר אתמול בערב: "הגשת כתב אישום תוך 24 שעות, לא ראיתי אף פעם דבר כזה. ביקשו 5 ימי מעצר ובאתו ערב במחוזי אמרו שמחר יוגש כתב אישום.
כתב האישום הזוי אולם עדיין לא ראיתי את חומר החקירה, לכן קשה לי להגיב כרגע. אולי לחץ מלמעלה לכאורה הביא את התוצאה של הגשת כתב אישום בכזו מהירות".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר