רותם קוץ ז"ל והמפגש בין סבתה פולת, והמיילדת נינה, צילום דוברות קפלן
רותם קוץ ז"ל והמפגש בין סבתה פולת, והמיילדת נינה, צילום דוברות קפלן

רותם קוץ נולדה בקפלן ונרצחה בכפר עזה, חברותיה ומשפחתה הגיעו להתנדב בבית החולים ופגשו את המיילדת שלה

מפגש מצמרר ועצוב בקפלן: "לאורך המפגש לא נותרה עין יבשה, היה ערב מאוד עוצמתי ומיוחד"

פורסם בתאריך: 10.12.23 08:49

-->

סגירת המעגל: משפחתה של רותם קוץ ז"ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר, הגיעה להתנדב במרכז הרפואי קפלן בו נולדה, לציון יום ההולדת של רותם ז"ל, ונפגשה בהפתעה עם המיילדת שלה.

קאפקייקס לזכרה של רותם קוץ ז"ל, דוברות קפלן

קאפקייקס לזכרה של רותם קוץ ז"ל, דוברות קפלן

בשבוע שעבר אמורה הייתה רותם ז"ל לחגוג את יום הולדתה ה-19. רותם נרצחה בביתה בכפר עזה ב-7 באוקטובר, יחד עם הוריה, ליבנת ואביב, ושני אחיה יונתן ויפתח. ליבנת ז"ל, אימה של רותם, הייתה אמורה לחגוג לפני כחודש יום הולדת 50, ובעודה בחיים ביקשה שבמקום לקנות לה מתנות ליום ההולדת, יצאו חבריה ומשפחתה להתנדב ברחבי הארץ. מאז מותה, מגשימה המשפחה את צוואה זו, יחד עם מאות אנשים שיצאו להתנדב לזכרה.

לציון יום הולדת של רותם ז"ל, החליטו בני משפחתה וחברותיה להגיע להתנדב במחלקת היולדות במרכז הרפואי קפלן, בה נולדה רותם לפני 19 שנה. רותם ז"ל, הצטיינה באפיה, ולכן החליטו לציין את האירוע בחלוקת קאפקייקס מקושטים ליולדות הטריות, ולסמן את מעגל החיים. סבתה של רותם, פולת, סיפרה בעצב: "אנחנו יושבים בשולחן וחמישה אנשים חסרים. מתגעגעים אליהם מאוד".

משפחת לוי מגן יבנה, הוריה ואחיה של ליבנת קוץ ז"ל, צילום דוברות קפלן

משפחת לוי מגן יבנה, הוריה ואחיה של ליבנת קוץ ז"ל, צילום דוברות קפלן

בבית החולים, בו התרגשו מאוד לקראת הביקור הצפוי של משפחת קוץ, החליטו לארגן בהפתעה מפגש מרגש למשפחה – עם המיילדת בגמלאות נינה הירש, מי שיילדה את רותם בדיוק לפני 19 שנה. נינה מספרת: "מעולם לא הזמינו אותי לכזה אירוע, וברגע שאמרו לי לא היססתי לרגע. יחד עם כל המדינה כאבתי מאוד כששמעתי על הטרגדיה הזו".

 

דינה טיפלצקי, מנהלת השירות וחווית המטופל במרכז הרפואי קפלן, אמרה: "ברגע שפנתה אליי עדי, אחותה של ליבנת ז"ל, הרגשתי שמדובר בביקור שיכול לשמש למשפחה כסגירת מעגל ולתת נחמה קטנה בתקופה כל כך קשה. במאמץ משותף של עובדי בית החולים הצלחנו לאתר את המיילדת של רותם ז"ל, שיצאה לגמלאות, והיא נאותה להשתתף במפגש. לאורך המפגש לא נותרה עין יבשה, היה ערב מאוד עוצמתי ומיוחד, הלב של כולנו נשבר ונבנה מחדש, חזק יותר, נחוש יותר ובעיקר מלא באהבה והערכה למשפחה, שבחרה בחיים למרות הכל ואף על פי כן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר