משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

עקרו את הכספת שהכילה אקדח ו-30 אלף שקלים

כתב אישום הוגש כנגד ארבעה חשודים בהתפרצות וגניבת כספת מבית במושב קדרון

פורסם בתאריך: 8.10.17 11:03

-->

במהלך החודש שעבר התקבל דיווח במשטרה על התפרצות לבית ברחוב הרימון במושב קדרון, הסמוך לגדרה, וגניבת כספת שהכילה אקדח, כסף מזומן ורכוש נוסף. פעילות מודיעינית וחקירתית של משטרת ישראל, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הביאה למעצר ארבעה חשודים והגשת כתב אישום נגדם.

על פי כתב אישום שהוגש נגד עופר קובר, בן 51 מקרית עקרון, ליאור בן סימון, בן 39 מאופקים, איל עזיזה, בן 40 מנס ציונה, ושרון אדרי, בן 45 מחולון, הגיעו הארבעה למקום מפגש בביתה של אחייניתו של אחד הנאשמים המתגוררת בגדרה, שם התארגנו לצורך ביצוע ההתפרצות. עוד עולה מכתב האישום כי הארבעה הגיעו לבית ברחוב הרימון בקדרון, נטרלו את מערכת האזעקה על ידי חיתוך החיווט, עקרו את מנעול דלת הזכוכית המקשרת בין המרפסת לסלון ונכנסו אל הבית. לאחר מכן עקרו מתוך ארון בבית את הכספת אשר הכילה אקדח בקוטר 9 מ"מ, שלוש מחסניות מלאות בכדורים, 30 אלף שקלים במזומן ורכוש נוסף. את הכספת העמיסו לרכב ונמלטו מהמקום.

כתב האישום מייחס לעופר קובר גם שיבוש מהלכי משפט והחזקת סם שלא לצריכה עצמית. בזמן ששוטרים הגיעו לביתו על מנת לבצע חיפוש על פי צו בית משפט, השליך הנאשם מחלון ביתו כלי לעישון סמים וחצי פלטת סם מסוג חשיש. בחיפוש בביתו נמצא סם נוסף מסוג חשיש.

הארבעה נעצרו בתאריך 25.9 ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון. בשבוע שעבר הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר