ליצן מפחיד ברחובות
ליצן מפחיד ברחובות

הליצנים המפחידים ממשיכים להטריד את תושבי רחובות

שיטת ההטרדה החדשה של הליצנים המפחידים: הודעה באינסטגרם על המקום אליו הם מתכוונים להגיע והשארת בובת אריה גדולה אחריהם. הורים מודאגים משכונת רחובות החדשה יצאו אתמול, ערב החג, עם פנסים, כלבים ומקלות לחפש אחר הליצנים המפחידים

פורסם בתאריך: 5.10.17 16:19

-->

הליצנים המפחידים ממשיכים להטריד את תושבי שכונת רחובות החדשה, אך נראה שהחשש להיתפס גורם להם לשנות את דפוס הפעולה שלהם. שיטת ההפחדה החדשה שלהם: הודעה באינסטגרם על המקום אליו הם מתכוונים להגיע, שבו הם משאירים אחריהם בובת אריה גדולה.

תופעת הליצנים המפחידים הגיעה לרחובות

המשטרה מגיבה לתופעת הליצנים המפחידים ברחובות

אתמול (רביעי) הודיעו הליצנים שיגיעו לרחוב הרב שאולי. ילד כבן 12 שגר ברחוב מצא היום בסמוך לביתו בובת אריה גדולה וצילם אותה. הבובה הונחה בגן הדקלים, שבו הופיע ביום ראשון ליצן מפחיד בשר ודם.

 

בובת אריה שהוצבה ברחובות על ידי הליצנים המפחידים

בובת אריה שהוצבה ברחובות על ידי הליצנים המפחידים

 

יש לציין כי התופעה גורמת לחשש גדול בקרב רבים מילדי רחובות. ילדים רבים ברחבי העיר עוקבים אחר עמוד האינסטגרם של הליצנים המפחידים, וילדים משכונת רחובות החדשה מודים: "אנחנו מפחדים להסתובב עם חברים בחוץ בשעות הערב. אפילו ביום אנחנו מלווים אחד את השני".

בתוך כך, הורים מודאגים משכונת רחובות החדשה יצאו אתמול, ערב החג, עם פנסים, כלבים ומקלות לחפש אחר ליצנים מפחידים.

מנהל בית ספר השיטה שבשכונת חבצלת, אשר סמוכה לרחובות החדשה, שלח מייל להורים ולילדים ובו הנחיות כיצד להתמודד עם התופעה: "ההמלצה היא לקיים שיח עם התלמידים על פי צורך ובהתאם לגיל. חשוב לא לעורר בהלה, אלא להעביר מסרים מרגיעים שיגבירו את תחושת המוגנות. הדגשים המוצעים לשיח עם הילדים: בירור עם הילדים האם ראו / שמעו / נתקלו בתופעה ולאפשר הבעת רגשות. ההנחיות לילדים: אם קיים חשש לכו בקבוצות או בקשו ליווי מבוגר".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר