ביקור מפקד המחוז בפיקוד העורף בעיריית רחובות, צילום דובר צהל
ביקור מפקד המחוז בפיקוד העורף בעיריית רחובות, צילום דובר צהל

תרחישי מלחמה ורעידת אדמה: מפקד המחוז החדש בפיקוד העורף ביקר ברחובות

הציג את התרחישים שאליהם צריכה הרשות להיערך: אל"מ אמיר בן דוד, מפקד מחוז ירושלים והמרכז הנכנס בפיקוד העורף, ביקר השבוע בעיריית רחובות

פורסם בתאריך: 24.8.23 10:55

-->

אל"מ אמיר בן דוד, מפקד מחוז ירושלים והמרכז הנכנס בפיקוד העורף, ביקר השבוע בעיריית רחובות ונפגש עם ראש העירייה, רחמים מלול, לפגישה ראשונה מאז כניסתו לתפקידו החדש.

אל"מ אמיר בן דוד שירת בתפקידים משמעותיים והוביל מהלכים פורצי דרך ביניהם היה קצין העורף הראשון באוגדת עזה, שם פעל לחיזוק החוסן והתיאום הביטחוני בין האוגדה לתושבים, היה מפקד בסיס האימונים הפיקודי הראשון ובמקביל מונה למג"ד חילוץ 148. הוא הקים לראשונה את מערך המרס"ל (מרכז סיוע לאומי) שפעל לסייע לאזרח בתקופת הקורונה ובתפקידו האחרון היה מפקד המכללה הלאומית לאיתנות ישראלית, אשר מכשירה בעלי תפקידים ממשרדי הממשלה והרשויות המקומיות לתפקוד מיטבי במרחב האזרחי בשעת חירום.

 

לפני כחודש נכנס לתפקיד מפקד מחוז ירושלים והמרכז ובתפקידו אחראי גם על רחובות. בביקור השבוע סקר מפקד המחוז את תרחישי הייחוס למלחמה ורעשי אדמה, אליהם נדרשת הרשות להיערך. בפגישה השתתפו גם מנכ"ל העירייה דורון מילברג, סא"ל במיל' אבי בר סגן מפקד נפת שפלה, רס״ן לירון זמיר ראש ענף אוכלוסיה במחוז, אליצור זרחי ממונה החירום הרשותי ואנשי אגף הביטחון והבטיחות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר