פארק ההדרים ברחובות צילום רון אוריאל
פארק ההדרים ברחובות צילום רון אוריאל

פארק עירוני ענק עם מתקני משחק ואגם ייפתח בשבוע הבא ברחובות

בפארק ההדרים שייפתח במזרח העיר יהיו בין היתר תצפית נוף, מרחבים ירוקים, עצי פרי, גן חי, אגם מלאכותי ומתקני משחק. בעתיד ייפתחו בו בית קפה ומתחם הופעות

פורסם בתאריך: 14.8.23 07:52

-->

ברוכים הבאים לפארק ההדרים ברחובות: לאחר חודשים של עבודות הכנה, ייפתח ביום שני הבא, 21.8.23 פארק ההדרים, פארק גדול לכל המשפחה, עם תצפית נוף, מרחבים ירוקים, עצי פרי, גן חי, אגם מלאכותי ובריכת דגים אקולוגית, מתקני משחק ובעתיד – מתחם הופעות, בית קפה, אירועים וסדנאות. הפארק ממוקם בהמשכו של רחוב גורודסקי במזרח העיר.  הכניסה חופשית מדי יום בין השעות 9:00-19:00. במקום כביש גישה נוח ומתחם חניה. הפארק מצטרף לריאות ירוקות נוספות המתוכננות בעיר – פארק תל שלף והפארק הצפוני בסמוך לאצטדיון העירוני.

 

הפארק משתרע על שטח של כ-65 דונם וממוקם במזרח העיר על מה שהיה בעבר שטחה של חוות כספי. הוא נקרא כאמור "פארק ההדרים", על שם ההדרים הרבים שמילאו בעבר וממלאים גם היום את מזרח העיר.

בפארק הענק יש מדשאות נרחבות, מאות עצי פרי, מטעי זיתים, אגם מרכזי גדול, תצפית פנורמית לנוף הפתוח של מזרח העיר, עשרות פינות ישיבה, שבילי הליכה היקפיים באורך של כ-1.5 ק"מ, מתחם להצגות ומופעים תחת כיפת השמים לכ-3,000 איש, מתחמי משחק עשירים ומוצלים לפעוטות ולבוגרים, בריכת דגים אקולוגית, וגן-חי הכולל מגוון חיות – תוכים, אווזים, תרנגולות וטווסים ועוד. בשלב זה לא יהיה בו בית קפה אך בעתיד הפארק יכלול בית קפה, ויתקיימו בו הופעות, הצגות, סדנאות, תערוכות ואירועים עשירים ומגוונים.

החל מיום שני הקרוב, ה-21.8, ייפתח הפארק לציבור והחברה העירונית רחובות תקיים החל מיום זה ועד לסוף חודש אוגוסט הפעלות, אירועים ואטרקציות לכל המשפחה החל משעות אחר הצהריים. הפעילות כמובן פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר