כנס תושבים- התחדשות עירונית באושיות.צילום דוברות
כנס תושבים התחדשות עירונית באושיות. צילום דוברות העירייה

תכנית ההתחדשות באושיות הוצגה לתושבים בהשתתפות בוגרי קורס הגישור

מטרת המפגש הייתה להציג לתושבים את שלבי ההתקדמות של תכנית ההתחדשות העירונית בשכונה. במפגש השתתפו בוגרי קורס גישור ממתחמים שונים בעיר 

פורסם בתאריך: 16.7.23 08:39

-->

מפגש עם נציגי תושבים התקיים בשכונת אושיות על ידי המנהלת להתחדשות עירונית במנהל הנדסה ומרכז הגישור העירוני. מטרת הפגישה הייתה להציג לתושבים את שלבי ההתקדמות של תכנית ההתחדשות העירונית בשכונה ואת החומרים התכנוניים מתוך תכנית המתאר, וכן כדי לעדכן בצפי לשלבים הבאים בתכנית. 

בעירייה ציינו כי תהליכי התחדשות עירונית הינם תהליכים ממושכים ומורכבים במסגרתם הדיירים נדרשים להגיע להסכמות משותפות שישפיעו על דירותיהם ועל איכות חייהם בעתיד. התושבים, ביניהם גם בוגרי הקורס לגישור, הגיעו למפגש אחרי שלמדו מגוון כלים מעולם הגישור, כלים שיסייעו להם לקדם את ההליכים במתחמים שלהם ובשכונה באופן מיטבי. 

 

נדב שפירא, מנהל המינהלת להתחדשות עירונית במינהל הנדסה: "עיריית רחובות יחד עם הרשות להתחדשות עירונית מובילה את תהליך התכנון בשכונת אושיות וממשיכה ללוות התושבים לאורך כל הדרך. תכנית המתאר לשכונת אושיות הינה תכנית אסטרטגית וחשובה מאוד. שמחנו לראות את הנציגים הנבחרים מהמתחמים השונים בשכונה מגיעים ומשתתפים בדיון. על מנת לנהל את התהליך החברתי והקהילתי בצורה מסודרת ונכונה אני ממליץ בהזדמנות זו למתחמים בשכונה שטרם החלו להתארגן, להתארגן ולבחור נציגות כדין וייצוג משפטי". 

אביבה חלבי, מנהלת מרכז הגישור: "מרכז הגישור שמח להעניק שירות לתושבים גם בהליכי שיתוף ציבור בהתחדשות עירונית, סיוע בבניית הסכמות ומתן כלים לנציגויות ולתושבים וגם אם צריך בסיוע לפתרון מחלוקות וסכסוכים. אנו מקווים שהכלים שהתושבים קיבלו יסייעו להם לקדם את התהליכים בצורה מיטבית". 

בכנס השתתפו בין היתר דלית הראל – מהנדסת העיר, שגיא תמרי – מנהל אגף תכנון ורישוי במינהל הנדסה, נדב שפירא – מנהל  מינהלת התחדשות עירונית, ואיילת עגיב ממרכז הגישור והדיאלוג העירוני. למפגש הוזמנו נציגויות של בתים משותפים בשכונה ובוגרי קורס גישור תושבי אושיות. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר